Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Paź 2009 15:59 Temat postu: tem. silnika przy przelaczaniu na gaz |
|
|
jaka jest wlasciwa ? mysle zeby zalozyc czujnik temp na mieszalnik i gdy dojdzie do odpowiedniej to wtedy przelaczac
i PS; jak bardzo zle jest nieustanne odpalanie na gazie samochodu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Paź 2009 16:22 Temat postu: |
|
|
ja przejade 2km i przelanczam a w zime czekam az wskazowka drgnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
DamianS
Dołączył: 29 Kwi 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Paź 2009 17:14 Temat postu: |
|
|
Przełączam gdy wskazówka wyraźnie się podniesie ponad kreskę. Nie mam pojęcia jaka to jest temperatura, ale nigdy nie odpalam na gazie. Zwłaszcza gdy jest chłodniej jest to zabójcze dla silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Paź 2009 18:46 Temat postu: |
|
|
a przy jakiej temp przelacza sie automatycznie na gaz w autach z wtryskiem ? no bo to chyba byla by odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Paź 2009 20:06 Temat postu: |
|
|
Ja mam sekwencję ustawioną na 35*C.
To jest temperatura bezpieczna. Do takiej temperatury musi się nagrzać płyn chłodniczy krążący w reduktorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gAcEk
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świętochłowice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Paź 2009 20:29 Temat postu: |
|
|
no i o to mi chodzilo, dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Michugrudz
Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Grudziądz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Paź 2009 21:55 Temat postu: |
|
|
ja swój przełanczam jak wskzówka przejdzie przez 1 kreske jesli przełacze predzej to sa dziwne problemy jakeis obrotty itp po prostu widac ze nie słuzy to silnikowi .Najlepiej zakryc czyms kawalek chłodnicy wtedy nagrzewanie idzie duzo szybciej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2098
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Paź 2009 14:09 Temat postu: |
|
|
jeśli masz sprawny termostat to zakrywanie niewiele powinno pomagać. Mnie akurat czeka wymiana.
Ja czasami nawet w -20'C startowałem na gazie. Źle, ale płyn nie zamarza do -43'C więc problemów nie było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
vinci
Dołączył: 07 Wrz 2009
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Toruń Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Paź 2009 7:27 Temat postu: |
|
|
morderstwo dla membran w parowniku.....zawsze Pb a po kilku minutach Lpg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|