Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 15 Mar 2006 10:03 Temat postu: Tłumik końcowy |
|
|
Tłumik końcowy BOSAL, made in Mexico, gwarancja 2 lata - 240zł
montaż - 25zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
0l0
Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SG\Gliwice Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Mar 2006 21:00 Temat postu: |
|
|
Tłumik końcowy ULTER, made in Poland, gwarancja 2 lata - 299zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
coobek
Dołączył: 01 Mar 2006
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Trzebinia
|
Wysłany: 15 Mar 2006 22:00 Temat postu: |
|
|
Tłumik końcowy POLMOOSTRÓW wersja alu za niecałe 80 pln z N-14 nr kat. 15.128AL wymagający przeróbki. Koszt wymiany + przeróbki + przyspawanie końcówki ultera 40 pln. W Krakowie taka usługa ponad 100 pln. Końcówka ozdobna kupiona na allegro wraz z innym tłumikiem 60pln
Teraz czekam az przerdzewieje oryginalny środkowy tłumik i założę strumienice w miejsce katalizatora.
Czy po założeniu strumienicy macie jakieś problemy. Nic sie nie dzieje niekorzystnego z elastycznościa, obrotami itd... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 16 Mar 2006 14:23 Temat postu: |
|
|
coobek napisał: | Teraz czekam az przerdzewieje oryginalny środkowy tłumik i założę strumienice w miejsce katalizatora.
Czy po założeniu strumienicy macie jakieś problemy. Nic sie nie dzieje niekorzystnego z elastycznościa, obrotami itd... ? |
Coobek- nie zakładaj w miejsce kata strumiennicy!!! Broń boże! Jest to udwodnione , że jak strumiennica jest zbyt blisko, to robią się jakieś zbyt duże opory przepływy czy cuś , które mają b.negatywny wpływ na silnik. A z innej beczki czytałem,że facet miał Bmw 318I 115KM, natomiast po jeździe na strumiennicy zamiast kata 15tys. km , na hamowni wyszła mu moc coś 95KM więc by się to potwierdzało.Aha miał jeszcze Lpg.
Jak już coś to w miejsce środkowego tłumika. Choć strumiennica przyśpiesza przepływ spalin tylko przy określonych obrotach, więc ja osobiście bym sie w to nie bawił...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 18 Mar 2006 17:37 Temat postu: |
|
|
układ wydechowy cały, bez kata, dwa tłumiki przelotowe, kwasówka, El-tec 1500 PLN
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Mar 2006 8:47 Temat postu: |
|
|
na temat strumienicy mamy osobny temat tam dyskutujcie o niej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 02 Lut 2009 16:09 Temat postu: Re: Tłumik końcowy |
|
|
marthen napisał: | Tłumik końcowy BOSAL, made in Mexico, gwarancja 2 lata - 240zł |
Taki sam tłumik Nissan 100NX GA16DS - 170 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Lis 2009 12:12 Temat postu: |
|
|
Panowie a wsadzał ktoś Apexi N1 na tył? mam do kupienia tanio, tylko nie wiem jak z montażem. Średnica końcówki 10cm i nie wiem czy trzeba by ciąć plastik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Lis 2009 12:32 Temat postu: |
|
|
Z montazem raczej nie ma klopotu i nie trzeba nic ciac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Lis 2009 19:08 Temat postu: |
|
|
i idzie to zamontować na obejmie? tam średnica wylotu 10cm i dlatego zastanawia mnie czy zmieści się to w fabrycznym wycięciu na wydech? czy może trzeba pod kątem montować?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2009 12:08 Temat postu: |
|
|
Chociazby Rzeznik ma taki wynalazek. Podobnie stoo. Zerknij na ich tematy aut
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GHOSTRIDER
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Lip 2009
Posty: 437
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Slask Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 29 Lis 2009 12:34 Temat postu: |
|
|
Ja mam ULTER SPORT:) 100% przelot bez zadnych silencerow itp i wiekszej srednicy byl niz seryjna rura dorobilem to ze znajomym zakladasz redukcje a zeby zamontowac ucinasz zaraz za ORI wydechem zeby sama ta rura byla o ile jest w dobrym stanie:) Jezeli chodzi o zderzak spoko sie sie to zmiesci tylko trzeba dobrze to pomontowac i uchwyty zrobic zeby wisial jak ORI wszystko sie smialo zmiesci
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GHOSTRIDER dnia 29 Lis 2009 12:35 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|