Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 06 Kwi 2006 20:21 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | moj kat tez w był w bardzo dobrym stanie |
No i jak go wywaliłeś jaka róznica nastapiła?? Mocowo i hałasowo?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: 06 Kwi 2006 22:40 Temat postu: |
|
|
tarsar napisał: | Gościu napisał: | moj kat tez w był w bardzo dobrym stanie |
No i jak go wywaliłeś jaka róznica nastapiła?? Mocowo i hałasowo? |
ja Ci powiem, jak mój wydech seryjny, dawno temu brzmiał po wycięciu kata.. zaczął brzęczeć najzwyczajniej, dopiero jak załozyłem stożek dźwięk troche spoważniał a różnica niewielka ale była, jakby lżejszy oddech dla silnika..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 06 Kwi 2006 23:00 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
moj wydech po lewej po rawej wydech Kubolx69 , nadodtatek w koncowym tłumiku nie mam waty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 09 Sty 2007 18:23 Temat postu: |
|
|
No właśnie jak u was z poziomem hałasu po wycięciu kata u mnie na początku znośnie, ale po pewnym czasie stał się najgłośniejszym samochodem na mieście. Nie mam kanału żeby sprawdzić czy to nie czasem gdzieś jakiś spaw lub dziura. Zastanawiam się czy przy ostrej jeździe w środkowym tłumiku i dalej nie powypalało się wszystko. Jest to możliwe?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cieszyn
Dołączył: 30 Cze 2006
Posty: 640
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec / Kraków
|
Wysłany: 11 Sie 2008 20:37 Temat postu: |
|
|
wiem ze stary temat i ze doszliśmy wspólnie do wniosku ze egr jest bee, ale znalazlem taka informację i chciałem zeby została tu zapisana:P
Cytat: | Nie wiem jak to sie ma do motocykli, ale w autach to najbardziej awaryjne g..no na swiecie. Nie widzialem auta z tym ustrojstwem, w ktorym po pewnym czasie nie przedziurawilaby sie membrana w zaworze. Po uszkodzeniu membrany auto ma dziury w obrotach (nie przyspiesza przy dodawaniu gazu w pewnym zakresie obrotow) poniewaz spaliny, ktore normalnie cofane sa do komory spalania przy schodzeniu z obrotow (i chyba przy niskich obrotach) cofane sa rowniez gdy dodajemy gazu. |
zastanawia mnie stwierdzenie o tych membranach... mowilismy ze u nas jest rurka itp... i nie ma zadnych membran? bo jesli sa moze warto sprawdzic czy sie nie podziurawiły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Senior
Dołączył: 15 Lip 2006
Posty: 380
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włocławek Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Sie 2008 23:13 Temat postu: |
|
|
Jak ja kupiłem NXa od MROZA to powiedział, że ma wycięty KAT i, że w dowodzie nie ma napisane 1.6 kat, wiec policja nie powinna się czepiać. Druga sprawa to przyspieszył mu zapłon aby lepiej sie zbierał. EnDrIu mówił, że na spotach był najszybszy lub jednym z najszybszych NXów. Na badaniach tech. nigdy nie badali spalin i nie wiem jak jest. Ja sam jeszcze przyspieszyłem mu trochę zapłon bo mi obroty skakały i mi gasł.
Jak dla mnie zbiera się przyzwoicie. Jak brałem się na 400 m z corollą 1.4 97 km to ja wziąłem spokojnie... o ponad całą długość . A to było dość nowe auto. Z Renault 19 2.0 ok. 136 KM przegrałem o długość jego zderzaka (start był mój doszedł mnie na 2 biegu). Dodam jeszcze, że potwornie ślizga mi się sprzęgło więc gdyby nie ono to kto wie jakby było z tą "Renówką".
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
koza w 100nx
Dołączył: 16 Mar 2008
Posty: 139
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rybnik Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sie 2008 16:21 Temat postu: |
|
|
Powiedzcie mi którą rurke mam odciąc, skoro od kolektora odchodza mi 2??jedna ma srednice na 2zł, ale idzie do czegos po stronie kierowcy(moze jakies podgrzanie gazu??)a druga wążejsza pod filtr powietrza(mam 1,6 na gazniku).którą odciąc??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sie 2008 18:40 Temat postu: |
|
|
Witam,koledzy możecie wkleić fotkę jak ten EGR wygląda?? bo tak czytam czytam i dalej niewiem co to jest i czy występuje tylko na lpg czy poprostu w silniku na kolektorze ssącym jak na googlach widziałem ,mógłby ktoś zamieścić fotkę jak to wygląda w setkach?? byłbym bardzo wdzięczny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sie 2008 19:36 Temat postu: |
|
|
proszę:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sie 2008 20:24 Temat postu: |
|
|
aaa to to ustrojstwo dzięki stoo
myślałem że to któreś elektrozaworki od jakiegoś podciśnienia albo coś ,a może ktoś wie ,ja mam jeszcze taką rurkę fi ok.10mm wyprowadzoną do kolektora po tej samej stronie co wychodzi rurka od EGR i w dodatku ona idzie w górę ok.15cm i na końcu jest zaślepiona gumowym jakby to powiedzieć "kondonkiem" do czego to jest??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tomek5308
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kwidzyn
|
Wysłany: 24 Sie 2008 22:10 Temat postu: |
|
|
Ta wystająca do góry rórka zatkana gumowym korkiem to wyjście na analizator spalin do pomiaru CO2 przy ustawianiu składu mieszanki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Sie 2008 19:53 Temat postu: |
|
|
aha to już będe wiedział co to dzięki tomek5308
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zwoli
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 315
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kowalewo Pomorskie k.Torunia
|
Wysłany: 06 Paź 2008 12:01 Temat postu: |
|
|
Czy można usunąc cały EGR (tą cała puszke węzyki itd) ponieważ chciałbym miec wolny kielich na parownik bo chyba będe przekładał z przodu. Nic się nie stanie jak wypierdocze ten cały EGR ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
komorokoro
Dołączył: 19 Lip 2008
Posty: 639
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Żoliborz Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 06 Paź 2008 19:55 Temat postu: |
|
|
Wywalają całe też nie tylko zaslepiają. Ale na prawym kielichu to masz AIV podobno tez można wywalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 06 Paź 2008 22:18 Temat postu: |
|
|
AVI mozna mozna potwierdzam u mnie juz to dawno lezy w pudełku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|