Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Lip 2009 22:56 Temat postu: |
|
|
a po co ci srodkowy.lepiej bedzie spaliny wychodzily na zewnatrz i ciut bedzie czuc roznice w mocy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Lip 2009 20:41 Temat postu: |
|
|
ale skad taka rurke wziasc?? bo to musi byc takiego kształtu jak tlumik. jedna zostane chyba przy tlumiku .wiem oponawiam moje pytanie o wyborze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 25 Lip 2009 16:28 Temat postu: |
|
|
tlumikarze napewno posiadaj rurki roznej masci, cos ci odpowiegniego wybiora. jezeli masz katalizator to odrazu go wytnij, sprzedaj i zwroca ci sie koszty calej operacji z wydechem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 13:09 Temat postu: |
|
|
tak. a co potem z pzregladem okresowym?? podbijesz mi go??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 13:21 Temat postu: |
|
|
a wogule nie wiem po co wycinac ten katalizator ?? wszyscy trabia o tym ze wyciecie kata podnosi moc i zrywnosc auta.jak dla mnie to tylko mit jakich wiele i moim zdaniem tego typu modyfikacje wydechu moge predzej dzialac ngatywnie na silnik niz pozytywnie. ja jednak pozostane przy fabrycznym ukladzie wydechu bo chcialbym cieszyc sie dluga zywotnoscia silnika w mojej secie dodatkowo ze ma skrzynie automat.dletego prosze o rade w sprawie tego tlumika// ktory lepszy i dlaczego??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 26 Lip 2009 13:46 Temat postu: |
|
|
simon napisał: | a wogule nie wiem po co wycinac ten katalizator ?? wszyscy trabia o tym ze wyciecie kata podnosi moc i zrywnosc auta.jak dla mnie to tylko mit jakich wiele i moim zdaniem tego typu modyfikacje wydechu moge predzej dzialac ngatywnie na silnik niz pozytywnie. ja jednak pozostane przy fabrycznym ukladzie wydechu bo chcialbym cieszyc sie dluga zywotnoscia silnika w mojej secie dodatkowo ze ma skrzynie automat.dletego prosze o rade w sprawie tego tlumika// ktory lepszy i dlaczego?? |
NX/Sunny wychodziły też fabrycznie bez kata (ja miałem takiego) i jakoś nigdy nikt nie stwierdził żeby miały niższą trwałość niż te z katami. W wycięciu kata chodzi o to, że po tylu latach jest już po prostu zapchany (nie wspominając już że przestał spełniać swoją funkcję) i po jego usunięciu silnik może znowu swobodnie "oddychać" . Mocy to nie dodaje ale na łatwiejsze wkręcanie się może jak najbardziej mieć wpływ.
Rodzaj skrzyni biegów nie ma tu nic do rzeczy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Luki dnia 26 Lip 2009 13:47 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 13:50 Temat postu: |
|
|
no wiec skoro moze byc zapchany i z tym sie zgodze to zawsze mozna go wymienic ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 26 Lip 2009 19:15 Temat postu: |
|
|
Simon dane nie kłamia, sunny 1.6 bez kata 95hp sunny 1.6 kat 90hp . jezeli nie masz w dowodzie wibte 100nx 1.6 kat to na przegladzie nic ci nie powiedza jak nie bedziesz mial kata.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 20:06 Temat postu: |
|
|
ja ze srodka wyrzucilem wszystko i zapsawalem no i zapomnialem o rurce ale roznica momentalna jest powaznie nie duzo ale czuc oczywiscie mowie na benzynie bo gazu nie mam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 21:07 Temat postu: |
|
|
no ja tez nie mam gazu.czyli mam wywalic kata i tlumik srodkowy i wmontowac zwykła rure??? a ile taka modyfikacja kosztuje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 21:17 Temat postu: |
|
|
jak wywalisz samego kata to dzwiek moze sie zmienic (chociaz niekoniecznie). za to jak wywali srodkowy tlumik to moze zaczac ekhm ryczec
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 21:53 Temat postu: |
|
|
no i wlasnie to mi nie bardzo odpowiada.moja seta jest tak cicha ze jak chodzi na jałowym to nie słychac ze jest zapalony.nie chciałbym tego zmieniac.jesli chodzi o moc to 5 koni w ta czy w ta nie robi mi roznicy.zostane pewnie przy fabrycznych ustawieniach rz mozesz mi doradzic z tym tłumikiem ktory wybrac bo ja sie na tym nie znam dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 22:04 Temat postu: |
|
|
te 2 tlumiki na moje oko nie roznia sie niczym. co bys nie kupil bedzie dobrze. ja stawiam na ten tanszy
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
simon
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 104
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GORLICE-KRAKÓW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 26 Lip 2009 22:13 Temat postu: |
|
|
ja tez tak pewnie zrobie dzieki wielkie za rade
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Don Kowal
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Lip 2009 22:30 Temat postu: wydech przelot 2,5" zbyt głośny? 100nx GTI SR20DE |
|
|
Witam wszystkich.
Na forum jestem nowy więc proszę o wyrozumiałość.
100nx'a posiadam od niedawna, jest to mój drugi GTI.
Wpadłem ostatnio na pomysł wykonania luźniejszego wydechu 2,25" albo 2,5". Wszystko mam już mniej więcej ogarnięte lecz zacząłem zastanawiać się nad głośnością...
Planuję wykonać cały wydech od (seryjnego) kolektora o słusznej średnicy oparty na jednym przelotowym tłumiku środkowym o przepustowości 2,5" i końcowym również przelotowym, coś w stylu mugena, 2,5" na wejściu i ze 3 albo 4 na wyjściu.
Silnik oczywiście to SR20DE. I moje pytanie brzmi: Czy będzie to strasznie głośne? Sądzę , ze tak. Więc następne pytanie: Co zrobić, alby było ciszej...? Chcę aby był to mniej restrykcyjny, luźny układ, dający wraz z innymi modami wymierne przyrosty, ale jednocześnie nie chciałbym aby każdy patrol zatrzymywał mi dowód. Po za tym chcę nadal czerpać przyjemność z jazdy z otwartym dachem przy wysokich obrotach... Czekam na wasze propozycje. Może jakiś katalizator? Albo końcowy komorowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|