Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Lis 2009 17:20 Temat postu: |
|
|
Kolego zywy0911 zachowanie jakie prezentujesz przyczynia się do problemów w wyszukiwaniu informacji potrzebnych innym forumowiczom, dlatego temat wątku poprawiam ja a Ty dostajesz ostrzeżenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lis 2009 18:10 Temat postu: |
|
|
a jak zmienic kolektor wydechowy w 1.6 gaznik to czy duzo sie zmieni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lis 2009 18:12 Temat postu: |
|
|
kolega Gosciu w swoim gaznikowcu po zmianie ori wydechu na 4-2-1 i reszcie na 2" shamowal auto na 109km i cos ok 145Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 16 Lis 2009 12:08 Temat postu: |
|
|
Potwierdzam wypowiedz RZ, daje i to sporo bo czuc to nie magnetyzer :p albo tlumnik superfllow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
silver
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Lis 2009 12:22 Temat postu: |
|
|
zobaczymy ile u mnie pójdzie w górę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Lis 2009 12:22 Temat postu: |
|
|
Zreszta sama podmianka kolektora na 4-2-1, przy seryjnej reszcie, dorzuca troszke mocy i calkiem pokazna ilosc momentu. Generalnie jak chcesz rozluzniac wydech to 421 to podstawa
No ale koniec offtopa
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 16 Lis 2009 23:14 Temat postu: |
|
|
wlasnie ostatnio sie nad tym zastanawialem i pociagnac caly uklad z nierdzewki ale nie wiem o jakej srednicy rure bym mogl dac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 17 Lis 2009 13:09 Temat postu: |
|
|
Rura 2" od kolektora do konca, wiekszej nie ma sensu klasc. Koszt nierdzewki jest znacznie wiekszy niz zwyklej rury wiec pozadnie sie zastanow. Jesli masz zamiar posmigac setka troche dluzej to moze i warto. Jesli natomiast wydech > pol roku i do zyda to odpusc sobie.
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
lewy
stary wyjadacz
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 2591
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lis 2009 23:19 Temat postu: |
|
|
pomysli sie wiadome:)ale jak z nierdzewki to przy sprzedazy cenna inna jasna rzecz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zywy0911
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pomorze Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Lis 2009 23:25 Temat postu: |
|
|
lewy jak bys chcial to moge zalatwic ci rury nierdzewne w promocyjnej cenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Miskowski
Dołączył: 14 Lis 2005
Posty: 242
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 12 Mar 2010 21:18 Temat postu: |
|
|
zywy0911, chyba właśnie zmieniasz seryjny żeliwny 4-2-1 na ten kwasowy 4-2-1 z zakupów grupowych na NKP? Jak wrażenia- czy są jakieś- pochwal się. Ile kosztują rury nierdzewne fi60?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
zywy0911
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pomorze Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2010 16:49 Temat postu: |
|
|
kolego Miskowski kupilem kwasowy 4-2-1 fi60 czyli 2,5 cala i powiem ci ze jest jest roznica jest dosc fajna ale ta frajda szybko sie skonczyla bo panewka sie obrycila na korbie i czeka mnie remont
a kolektor kupilem za 900zl ale kupowalem go w grudniu
a i ja mam odrazu caly wydech do konca pociagniete 2,5 cala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2010 18:54 Temat postu: |
|
|
Też kupiłem SSAC`a oryginalnego za 750zł przy czym ja mam 2.25cala wydech przez co mam większe ciśnienie zwrotne w układzie wydechowym, dodatkowo mam dodane 2 przeloty i przelotowo-komorowy na końcu.Takie połączenie daje lepszy niuton niż wolny wydech....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Mar 2010 23:52 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | Takie połączenie daje lepszy niuton niż wolny wydech.... |
Nic bardziej mylnego w swojej karierze miałem z 10 różnych wydechów w różnych budach z SR20 pod maską...
Zdecydowanie auto najlepiej ciągnie na 2,5" + przelot... i to w całym zakresie od 1000obr.min do odcinki... różnice miedzy 2,25 a 2,5" przy średnio modowanych silnikach jest praktycznie znikoma i nie przekracza 1KM i 1Nm.
Przykład moja ALmera GTi - ta co była w dwóch wydaniach GT jako budżetowy Tuning... Zrobiłem z niej 167KM i 197Nm na seryjnych wałkach przy czym na pokładzie znajdował się SSAC + 2,5 przelot, po zmianie wydechu na 2" przelotowo komorowy + wsadzenie seryjnego katalizatora moc spadła o 2KM i o tyle samo spadły Nm - przy maks wartościach...
Poniżej przedstawiam przebiegi 2" - przelot komora + seria kat (gorszy) Vs. 2,5" przelot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 14 Mar 2010 9:53 Temat postu: |
|
|
Hm no to dziwne bo pomysł zrobienia mniejszego średnicowo wydechu zaczerpnąłem z nissanzone.pl.Bodajże bodek wspominał coś na ten temat, a jak myślisz jaki wpływ może mieć takie rozluźnienie wydechu w połączeniu z krótkim układem wydechowym??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|