Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 18 Mar 2007 15:56 Temat postu: |
|
|
[quote]O co chodzi z tym silnikiem ? stary padl czy co?
Jakos chyba nie jestem w temacie...
Pisz co tam dlubiesz przy setce Smile Cytat: |
dokładnie stary silnik zrobił padake na panewkach ale kupiłem nowy z 98r.
po wymianie rozrządu naprawde bardzo ładny silniczek no i korzystając z okazji zrobie porządek po maską. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 18 Mar 2007 23:57 Temat postu: |
|
|
Awięc pasuje Ci tylko dół a głowica ze starego.Oby Ci to wszystko do kupy składał dobry macher, bo ja zaufałem nie temu co trzeba ale szczerze życze powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Mar 2007 23:58 Temat postu: |
|
|
Mam nadzieje ,ze silniczek bedzie sie lepiej sprawowal niz u np.RAVa
Turbinka to jednak sporo dla SR20DE.Zawsze cos p....ale przynajmniej jest sporo gratow do nismo na rynku ile za taki silniczek trzeba dac .Jesli mozna wiedziec
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 19 Mar 2007 22:52 Temat postu: |
|
|
Cytat: | A więc pasuje Ci tylko dół a głowica ze starego.Oby Ci to wszystko do kupy składał dobry macher, bo ja zaufałem nie temu co trzeba ale szczerze życze powodzenia. |
Narazie wszystko idzie ok, zresztą sam to robię bo jestem mechanikiem. Przy okazji chcę zrobić wszystko na błysk - jak sie zajrzy pod mache to będzie wyglądać jak prosto z fabryki, a nawet lepiej.
ps. a ty RAV co tam miałeś nie tak ??
Cytat: | Mam nadzieje ,ze silniczek bedzie sie lepiej sprawowal niz u np.RAVa
Turbinka to jednak sporo dla SR20DE.Zawsze cos p....ale przynajmniej jest sporo gratow do nismo na rynku ile za taki silniczek trzeba dac .Jesli mozna wiedziec |
Mój stary silnik był w złym stanie, ktoś nie zmieniał oleju na czas itp.. powstało jakieś "ciasto" pod pokrywą i miał słabe smarowanie co spowodowalo, że wałki już były wydarte.
Ten nowy silniczek jest w super stanie, czyściutki z nowym rozrządem powinien chodzić jak zegarek. A dałem za niego 1.800zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 20 Mar 2007 10:06 Temat postu: |
|
|
adamus napisał: | Cytat: | A więc pasuje Ci tylko dół a głowica ze starego.Oby Ci to wszystko do kupy składał dobry macher, bo ja zaufałem nie temu co trzeba ale szczerze życze powodzenia. |
Narazie wszystko idzie ok, zresztą sam to robię bo jestem mechanikiem. Przy okazji chcę zrobić wszystko na błysk - jak sie zajrzy pod mache to będzie wyglądać jak prosto z fabryki, a nawet lepiej.
ps. a ty RAV co tam miałeś nie tak ??
Cytat: | Mam nadzieje ,ze silniczek bedzie sie lepiej sprawowal niz u np.RAVa
Turbinka to jednak sporo dla SR20DE.Zawsze cos p....ale przynajmniej jest sporo gratow do nismo na rynku ile za taki silniczek trzeba dac .Jesli mozna wiedziec |
Mój stary silnik był w złym stanie, ktoś nie zmieniał oleju na czas itp.. powstało jakieś "ciasto" pod pokrywą i miał słabe smarowanie co spowodowalo, że wałki już były wydarte.
Ten nowy silniczek jest w super stanie, czyściutki z nowym rozrządem powinien chodzić jak zegarek. A dałem za niego 1.800zł |
Adamus nie wiem czy dobrze zrobiłeś bo góra Ci nie podejdzie, podobnie wałki...Ja kupiłem tak ja Ty, piękny z p11 za 1800+Vat (wiedziałem że będzie pasował tylko dół) ale mój pierwszy macher przekładał wzmocnienie panewek głównych i no i dzięki temu po operacji która kosztowała 3tyś z górką zrobiłem 500-600km i to samo,obróciły się nawet panewki główne. Potem auto przejął zespół Kivi + Coobcio no i za składanie nowego dołu (nawet blok sie nie nadawał), zapłaciłem 2700 no i teraz to się nawet sprawnie przemieszcza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 20 Mar 2007 17:35 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Adamus nie wiem czy dobrze zrobiłeś bo góra Ci nie podejdzie, podobnie wałki...Ja kupiłem tak ja Ty, piękny z p11 za 1800+Vat (wiedziałem że będzie pasował tylko dół) ale mój pierwszy macher przekładał wzmocnienie panewek głównych i no i dzięki temu po operacji która kosztowała 3tyś z górką zrobiłem 500-600km i to samo,obróciły się nawet panewki główne. Potem auto przejął zespół Kivi + Coobcio no i za składanie nowego dołu (nawet blok sie nie nadawał), zapłaciłem 2700 no i teraz to się nawet sprawnie przemieszcza. |
co masz na myśli że góra mi nie podejdzie i podobnie wałki??
ja głowice biore ze starego silnika a wałki z nowego razem z krzywkami i hydrauliką, tylko jeden mam poroblem bo w moim starym silniku nie było chłodzenia oleju a tu jest i musze walnąć parę przeróbek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 20 Mar 2007 17:46 Temat postu: |
|
|
Gora w sensie głowica nie podejdzie, skoro bierzesz starą to będzie dobrze ale co do wałków to wiem, że w p11 są na rolkach ślizgaczach czy innym usrojstwie no i w związku z tym wałki z p11 nie hulają jak trzeba w p10 (tez mam do wymiany wydechowy a komplenta głowica z p11 leży w garażu). Spytaj się Coobcia on Ci to wytłumaczy w minutę, mi mimo najszczerszych chęci zajmie to wieczność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Mar 2007 1:44 Temat postu: |
|
|
Adamus pamiętasz jak CI mówiłem odrazu po przyjeździe do mnie że panewki słychać... Turbo wszystkie wady motoru ujawnia i to szybko
Seryjny SR20DE bez problemu może przyjąć 300KM i jeździć długo długo bez awaryjnie pod warunkiem że się o niego dba, nie pałuje za długo - bo nawet SR20DET tego nie znosi, no i przede wszystkim częsta wymiana oleju.
Dla SR20DE katalog podaje 7500 km z turbo śmiało co 5tyś można zmieniać.
Powodzenia i miłej pracy życzę,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 22 Mar 2007 16:29 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Adamus pamiętasz jak CI mówiłem odrazu po przyjeździe do mnie że panewki słychać... Turbo wszystkie wady motoru ujawnia i to szybko Very Happy
Seryjny SR20DE bez problemu może przyjąć 300KM i jeździć długo długo bez awaryjnie pod warunkiem że się o niego dba, nie pałuje za długo - bo nawet SR20DET tego nie znosi, no i przede wszystkim częsta wymiana oleju.
Dla SR20DE katalog podaje 7500 km z turbo śmiało co 5tyś można zmieniać.
Powodzenia i miłej pracy życzę, |
dzięki !
pamiętam i rozrząd było słychać ktoś o ten silnik niedbał no ale teraz mam nowiutki z 99r
no jak skończe to wpadne do wawy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 22 Mar 2007 16:51 Temat postu: |
|
|
czas najwyższy to shamować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 01 Kwi 2007 0:14 Temat postu: |
|
|
co sie stalo czemu temat zamiera? co z samochodem? jak silniczek? bylo juz hamowanko?
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 0:50 Temat postu: |
|
|
Cytat: | co sie stalo czemu temat zamiera? co z samochodem? jak silniczek? bylo juz hamowanko? |
no więc silniczek już siedzi i chodzi jak zegarek miałem pare problemów ale już ok teraz mam zamiar polecieć do Coobcia żeby zapiąć ostatni guzik
i będe myślał co tu by dale zrobić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 8:01 Temat postu: |
|
|
Co z wałkami, zostały stare?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 8:29 Temat postu: |
|
|
Dalej to wymiana turbiny na T28 będzie plug and play, laga nie zwiększy a bez zmiany doładowania dojdzie od parunastu do parudziesięciu koni...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 03 Kwi 2007 14:54 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Co z wałkami, zostały stare? |
stare wałki leżą na śmietniku
wałki z nowego silnika powędrowały do starej głowicy razem z chydrauliką itd..wszystko gra....
Cytat: | Dalej to wymiana turbiny na T28 będzie plug and play, laga nie zwiększy a bez zmiany doładowania dojdzie od parunastu do parudziesięciu koni... |
nom to niedługo poszukamy t28 i do dzieła.....
PS. po świętach wpadne do ciebie coobcio pozdrawiam!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|