Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Mar 2008 22:54 Temat postu: |
|
|
adamus napisał: | to był stary silnik teraz jest nowy
[link widoczny dla zalogowanych] |
A dlaczego zmieniłeś silnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 05 Mar 2008 8:43 Temat postu: |
|
|
obserVator napisał: | adamus napisał: | to był stary silnik teraz jest nowy
[link widoczny dla zalogowanych] |
A dlaczego zmieniłeś silnik? |
bo jak kupiłem sete to ktoś nie dbał o silnik i nie wymieniał oleju na czas i powstało takie "ciasto" (zły olej itp) było słychać panewki delikatnie i gdy doszło turbo przy 240km/h sie skończyły
a i w tym starym silniku nie było chłodzenia oleju!
dlatego kupiłem drugi silnik i w tym wszystko gra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Mar 2008 10:00 Temat postu: |
|
|
adamus napisał: | obserVator napisał: | adamus napisał: | to był stary silnik teraz jest nowy
[link widoczny dla zalogowanych] |
A dlaczego zmieniłeś silnik? |
bo jak kupiłem sete to ktoś nie dbał o silnik i nie wymieniał oleju na czas i powstało takie "ciasto" (zły olej itp) było słychać panewki delikatnie i gdy doszło turbo przy 240km/h sie skończyły
a i w tym starym silniku nie było chłodzenia oleju!
dlatego kupiłem drugi silnik i w tym wszystko gra |
Wygląda mi to na SR20DE z primerki p10gt, wersja chyba taka jak pierwotnie w setkach czyli: Hight Port.
Interesuje mnie jedna inna sprawa. W oryginalnym silniku SR20DE z setki nie było chłodzenia oleju, bo... nie (np. cięcie kosztów itp.), czy może z jakiś powodów było to trudne do zrealizowania i przez to nie zostało to wykonane?
p.s.
domyślam się że turbosprężarka pozostała ta sama (T25), na jakim doładowaniu lata teraz ten nowy silnik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 05 Mar 2008 10:37 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | adamus napisał: | obserVator napisał: | adamus napisał: | to był stary silnik teraz jest nowy
[link widoczny dla zalogowanych] |
A dlaczego zmieniłeś silnik? |
bo jak kupiłem sete to ktoś nie dbał o silnik i nie wymieniał oleju na czas i powstało takie "ciasto" (zły olej itp) było słychać panewki delikatnie i gdy doszło turbo przy 240km/h sie skończyły
a i w tym starym silniku nie było chłodzenia oleju!
dlatego kupiłem drugi silnik i w tym wszystko gra |
Wygląda mi to na SR20DE z primerki p10gt, wersja chyba taka jak pierwotnie w setkach czyli: Hight Port.
Interesuje mnie jedna inna sprawa. W oryginalnym silniku SR20DE z setki nie było chłodzenia oleju, bo... nie (np. cięcie kosztów itp.), czy może z jakiś powodów było to trudne do zrealizowania i przez to nie zostało to wykonane?
p.s.
domyślam się że turbosprężarka pozostała ta sama (T25), na jakim doładowaniu lata teraz ten nowy silnik? |
w starym silniku nie było takiego małego odlewu pod filtrem oleju no i otwory potrzebne do płynu chłodniczego były zagłuszone i brakowało jednego króćca ale co najlepsze dopiero dowiedziałem się o tym jak wyjąłem stary silnik
a byłem pewien że mam te chłodzenie
turbina ta sama t25 doładowanie 0,5 bara stanowczo wystarczy jak dla mnie do codziennej jazdy + trasa nie chciałem wyżyłować silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adamus dnia 05 Mar 2008 10:41 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Mar 2008 13:48 Temat postu: |
|
|
adamus napisał: | red_shogun napisał: | adamus napisał: | obserVator napisał: | adamus napisał: | to był stary silnik teraz jest nowy
[link widoczny dla zalogowanych] |
A dlaczego zmieniłeś silnik? |
bo jak kupiłem sete to ktoś nie dbał o silnik i nie wymieniał oleju na czas i powstało takie "ciasto" (zły olej itp) było słychać panewki delikatnie i gdy doszło turbo przy 240km/h sie skończyły
a i w tym starym silniku nie było chłodzenia oleju!
dlatego kupiłem drugi silnik i w tym wszystko gra |
Wygląda mi to na SR20DE z primerki p10gt, wersja chyba taka jak pierwotnie w setkach czyli: Hight Port.
Interesuje mnie jedna inna sprawa. W oryginalnym silniku SR20DE z setki nie było chłodzenia oleju, bo... nie (np. cięcie kosztów itp.), czy może z jakiś powodów było to trudne do zrealizowania i przez to nie zostało to wykonane?
p.s.
domyślam się że turbosprężarka pozostała ta sama (T25), na jakim doładowaniu lata teraz ten nowy silnik? |
w starym silniku nie było takiego małego odlewu pod filtrem oleju no i otwory potrzebne do płynu chłodniczego były zagłuszone i brakowało jednego króćca ale co najlepsze dopiero dowiedziałem się o tym jak wyjąłem stary silnik
a byłem pewien że mam te chłodzenie
turbina ta sama t25 doładowanie 0,5 bara stanowczo wystarczy jak dla mnie do codziennej jazdy + trasa nie chciałem wyżyłować silnika |
Czyli jak można to rozumieć? Wychodzi na to że oryginalnego SR20DE od setki nie opłaca się/nie powinno zaturbiać, tylko trzeba zrobić swapa tak jak u Ciebie i dopiero wtedy ma to sens?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Dołączył: 26 Lut 2007
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mrągowo
|
Wysłany: 05 Mar 2008 19:00 Temat postu: |
|
|
zależy od stanu silnika jak jest w dobrym to można sie pobawić
i na wszelki wypadek można zmienić panewki dla pewności
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mattinh
Dołączył: 23 Lut 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 26 Cze 2008 8:44 Temat postu: |
|
|
obiło mi się , że zakładając T25 nie trzeba rozprężać silnika...przy doładowaniu nawet do 0,7 bara. Prawda do czy fałsz ?
tak swoja droga zastanawialem sie czy rzeczywiscie nie uturbic mojej malej...zalozylbym T25 tak z doladowaniem do 0,5 bara max.
Czytalem caly opis tego u Nas na forum i czy wlasnorecznie daloby sie przerobic kolktor itd?
wydech to sobie wyspawam z nierdzewki tylko jak to przerobic ten kolektor. Reszta nie powinna stanowic wiekszego problemu chyba.
Wiem,ze sa gotowe zestawy do uturbienia ale jak chce to wlasnoreczenie zrobic , bo to mi daje sadysfakcje niesamowita
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Lip 2008 15:34 Temat postu: |
|
|
mattinh napisał: | obiło mi się , że zakładając T25 nie trzeba rozprężać silnika...przy doładowaniu nawet do 0,7 bara. Prawda do czy fałsz ?
tak swoja droga zastanawialem sie czy rzeczywiscie nie uturbic mojej malej...zalozylbym T25 tak z doladowaniem do 0,5 bara max.
Czytalem caly opis tego u Nas na forum i czy wlasnorecznie daloby sie przerobic kolktor itd?
wydech to sobie wyspawam z nierdzewki tylko jak to przerobic ten kolektor. Reszta nie powinna stanowic wiekszego problemu chyba.
Wiem,ze sa gotowe zestawy do uturbienia ale jak chce to wlasnoreczenie zrobic , bo to mi daje sadysfakcje niesamowita |
Widzę że ktoś tu się chce porywać z motyką na księżyc i przy okazji robić konkurencję Warszawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
HUBERT
Dołączył: 26 Paź 2005
Posty: 259
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sleyerówek k. Wawy Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Lip 2008 17:02 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Widze ,ze promocyjna cena 70PLN za 1KM
Bardzo żałuje ze nie widziałem tego autka jak było w wawie, przekonałbym się, co potrafi setka z SR20DE+T
Cena w miare rozsądna jak dla pasjonata tego modelu. Ciekawe jak na cene patrza ludzie z poza klubu? Na takie autko to trzeba juz amatora...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Andrych
Dołączył: 22 Maj 2007
Posty: 261
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jadów (okolice W-wy)
|
Wysłany: 15 Lip 2008 18:38 Temat postu: |
|
|
A kto wie? Może weźmie je ktoś z klubu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Cze 2010 21:56 Temat postu: |
|
|
Może kogoś zainteresuje kolejna seta z sr20de+t na pokładzie. Autem zrobione już kilka tysięcy km ale dopiero teraz znalazłem chwilkę czasu na zamieszczenie zdjęć.
Widok z pod maski
[link widoczny dla zalogowanych]
oraz wykresik.
[link widoczny dla zalogowanych][/img]
Od razu dodam, że doładowanie nie przekracza 0.45 bar.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Cze 2010 22:02 Temat postu: |
|
|
gratulacje! kawał świetnej roboty. jak osiagi? duze koszta i naklad pracy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzychun7
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Cze 2010 22:41 Temat postu: |
|
|
Gratulacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 07 Cze 2010 23:04 Temat postu: |
|
|
Najzzz 200 kuca w polskiej setce odfajkowane. Z ciekawości jaką masz turbinę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Cze 2010 7:33 Temat postu: |
|
|
Grubo. Teraz musi latać ładnie seteczka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|