Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 28 Gru 2006 14:48 Temat postu: |
|
|
silnik i samochod byl przygotowany pod turbo?
Czy na seryjnym sprezaniu jezdzi? a poł osie? Wytrzymają to przeguby ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Gru 2006 15:21 Temat postu: |
|
|
Wszystko seria, pierwsze co odpuści to zapene sprzęgło sprzęgło... Z mojego doświadczenia wynika że maks co ono znosi (jak jest w idealnym stanie) to 220KM i 280Nm.
Później przy mocach rzędu 400-450KM będą się męczyć półosie, a przy jeszcze wyższych mocach tzn 600KM skrzynia biegów.
Aha no i do Mocy pod 270-300KM z silnikiem nie trzeba nic robić - tylko dobry olej i częsta wymiana. Panowie to SR20 !!
W stanach Twierdzą że seria znosi 400KM na kołach (ok. 450KM mocy silnika) fakt że to na tak wielkiej turbinie osiągane jest w związku z czym nie trzeba dużo pompować.
Bardzo ciekawy artykulik odnośnie SR20 i jego wytrzymałości: [link widoczny dla zalogowanych]
no i najważniejsza wzmianka: "he block deck is closed, the crank and rods are beefy forged steel with thick bolts and the main caps are girdled from the Nissan factory. These specs give the SR20 the ability to hold boost in stock condition that would make a stock Honda engine roll over and play dead. In stock form, the SR can take 20 psi and more without a hiccup as long as detonation is kept in check."
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 29 Gru 2006 8:58 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: |
no i najważniejsza wzmianka: "he block deck is closed, the crank and rods are beefy forged steel with thick bolts and the main caps are girdled from the Nissan factory. These specs give the SR20 the ability to hold boost in stock condition that would make a stock Honda engine roll over and play dead. In stock form, the SR can take 20 psi and more without a hiccup as long as detonation is kept in check." |
ciekawe na ile w tym prawdy, a na ile fascynacji silnikami Nissana, ja tam czuje sie dumny z posiadania takiego arcydziela pod maska!
ale Coobcio te SR16VE N1 co mi pokazales to jednak duzo wyzsza liga, zreszta o SR20VE i VET nie wspomne, z takimi silnikami mozna sie czuc na naszych ulicach jak wlasciciel skyline'a na zlocie trabantow w dojczlandzie
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Sty 2007 10:34 Temat postu: |
|
|
Hej Adamus, mam możliwość załatwienia CI sesii foto oraz artykółu do gazety tuningowej GT - jesteś zainteresowany ??
Od Ciebie wymagane będzie jedynie przyjechanie do wawy, przy okazji Cię shamujemy - wchodzisz ?
Ps. w tym momencie idę na pocztę nadać przesyłkę dla CIebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Sty 2007 12:13 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Hej Adamus, mam możliwość załatwienia CI sesii foto oraz artykółu do gazety tuningowej GT - jesteś zainteresowany ??
Od Ciebie wymagane będzie jedynie przyjechanie do wawy, przy okazji Cię shamujemy - wchodzisz ?
| zgódź się zgódźźźź nawet wtedy kupię ten numer i będę dumnie go czytał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 23 Sty 2007 15:46 Temat postu: |
|
|
no a ja sie ustaiwe z wami na hamowi tak jak gadalismy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 23 Sty 2007 16:06 Temat postu: |
|
|
A tak przy okazji uturbiania... Czy DS'a mozna uturbic czy gazniki sie nie uturbia??Na mechanice sie nie znam i stad moje pytanie
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 23 Sty 2007 20:38 Temat postu: |
|
|
karsto napisał: | A tak przy okazji uturbiania... Czy DS'a mozna uturbic czy gazniki sie nie uturbia??Na mechanice sie nie znam i stad moje pytanie |
Można. Kiedyś gaźniki były jedynym sposobem zasilania silników.
Pytanie - po co? Przyrost mocy niewspółmierny do włożonych pieniędzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 23 Sty 2007 20:51 Temat postu: |
|
|
marthen napisał: | karsto napisał: | A tak przy okazji uturbiania... Czy DS'a mozna uturbic czy gazniki sie nie uturbia??Na mechanice sie nie znam i stad moje pytanie |
Można. Kiedyś gaźniki były jedynym sposobem zasilania silników.
Pytanie - po co? Przyrost mocy niewspółmierny do włożonych pieniędzy. |
A przyrost mocy jakiego rzedu moze byc??tak mniej wiecej.
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz
Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 23 Sty 2007 20:53 Temat postu: |
|
|
bardzo ladny kolor i felgi, ale jak dla mnie to za duzo plastiku
pzdr
rz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Sty 2007 10:26 Temat postu: |
|
|
Adamus potrzeba mi fot i dokladnego opisu twojego auta - body kit, audio, możliwe jak najbardziej szczegółowego, z opisem tego co robileś sam itd... prześlij mi to wszsytko na [link widoczny dla zalogowanych] a ja wyślę to odpowiedniej osobie jeśli będzie zainteresowana to pozostaje kwestja co do terminu sesii zdjęciowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ADAMUS
Gość
|
Wysłany: 24 Sty 2007 11:37 Temat postu: |
|
|
no spoko jestem zainteresowany tylko teraz lipna pogoda (śnieg) a ja mam letnie laczki a niemam zimówek bo niejerzdże nim w zime opis i fotki ci wyśle a z reszta się dogadamy tel... (dzisiaj wrzucę pare fotek na forum)
pozdro!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
X(iksel)L
Dołączył: 07 Sie 2006
Posty: 313
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GRu city--Grudziadz
|
Wysłany: 15 Lut 2007 0:12 Temat postu: |
|
|
Ma ktos moze jakis kontakt z ADAMUSEM?? interesuje mnie jego gg albo jakis kontakt
w celach spolecznych:D tzn opisanie tuningu na stronie 100nx.xx.pl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 15 Lut 2007 23:56 Temat postu: |
|
|
X(iksel)L napisał: | Ma ktos moze jakis kontakt z ADAMUSEM?? interesuje mnie jego gg albo jakis kontakt
w celach spolecznych:D tzn opisanie tuningu na stronie 100nx.xx.pl |
Zdecydowanie Coobcio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Seba
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 797
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Lut 2007 21:03 Temat postu: |
|
|
Rav napisał: | X(iksel)L napisał: | Ma ktos moze jakis kontakt z ADAMUSEM?? interesuje mnie jego gg albo jakis kontakt
w celach spolecznych:D tzn opisanie tuningu na stronie 100nx.xx.pl |
Zdecydowanie Coobcio | taa a zaraz będzie 'a ma ktoś kontakt z Coobciem'
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|