Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maaly
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lut 2009 13:35 Temat postu: |
|
|
wszyscy opisują montaż do gti albo do blosa może ktoś wstawic zdjęcia jak z tą instalacją stożka w 1,6 gaźnik... ogólnie mam pewien problem zaślepiłem egr usunołem standardowy filtr i dolot powietrza i wstawiłem filtr stożkowy grzybkowy prosto na gaźnik niestety po odpaleniu nie schodzi poniżej 2000 obrotów pytałem sie znajomego mechanika to zaczoł coś gadać o jakiś wężykach podciśnienia wie ktos o co chodzi??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Luki
Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Oppland (N)
|
Wysłany: 03 Lut 2009 18:39 Temat postu: |
|
|
maaly napisał: | wszyscy opisują montaż do gti albo do blosa może ktoś wstawic zdjęcia jak z tą instalacją stożka w 1,6 gaźnik... ogólnie mam pewien problem zaślepiłem egr usunołem standardowy filtr i dolot powietrza i wstawiłem filtr stożkowy grzybkowy prosto na gaźnik niestety po odpaleniu nie schodzi poniżej 2000 obrotów pytałem sie znajomego mechanika to zaczoł coś gadać o jakiś wężykach podciśnienia wie ktos o co chodzi?? |
Nie rozumiem dlaczego dziwi Cię problem z obrotami? Wywaliłeś cały seryjny dolot własnoręcznie usuwając przy tym część wężyków układu podciśnienia - zapewne nie mając pojęcia które do czego służą i pewnie nawet się tym nie interesując - to teraz masz swoje "sportowe 2000rpm na wolnych". Skoro skośni inżynierowie te wężyki tam wsadzili to znaczy do czegoś były one potrzebne.. nie sądzisz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lut 2009 19:02 Temat postu: |
|
|
wystarczy je zaślepić ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maaly
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lut 2009 23:11 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | wystarczy je zaślepić ... | czyli wyciągnąć te wzyki i zaślepić z dwóch stron tak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maaly
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lut 2009 23:16 Temat postu: |
|
|
Nie rozumiem dlaczego dziwi Cię problem z obrotami? Wywaliłeś cały seryjny dolot własnoręcznie usuwając przy tym część wężyków układu podciśnienia - zapewne nie mając pojęcia które do czego służą i pewnie nawet się tym nie interesując - to teraz masz swoje "sportowe 2000rpm na wolnych". Skoro skośni inżynierowie te wężyki tam wsadzili to znaczy do czegoś były one potrzebne.. nie sądzisz?[/quote]
kiepski ze mnie mechanik robię wszystko sam ponieważ mam teraz kiepski stan finansowy i nie stac mnie na mechanika miałem niedawno wypadek swoją setką i wszystko sam powoli staram sie naprawić . ucze się na błędach . nauczyłem się już między innymi klepać szpachlować i wstawiać szyby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lut 2009 23:46 Temat postu: |
|
|
u mnie jest zaślepione tylko z jednej strony :
[link widoczny dla zalogowanych]
aaa P.S.
Dlaczego piszesz o Gaźniku a w profilu masz SR20DE ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stoo dnia 03 Lut 2009 23:50 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maaly
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skarżysko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Lut 2009 13:38 Temat postu: |
|
|
stoo napisał: | u mnie jest zaślepione tylko z jednej strony :
[link widoczny dla zalogowanych]
wielkie dzięki
aaa P.S.
Dlaczego piszesz o Gaźniku a w profilu masz SR20DE ?? |
już zmieniłem .zanim zaczołem częściej zaglądać na to forum to nie znałem jeszcze tych nazw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Lut 2009 19:52 Temat postu: |
|
|
maaly napisał: | już zmieniłem .zanim zaczołem częściej zaglądać na to forum to nie znałem jeszcze tych nazw |
Ważne, że chcesz się nauczyć, a to już bardzo dużo i do sukcesu droga.
Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nomad999
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław, Kiełczów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lut 2009 17:00 Temat postu: |
|
|
ja myślicie takie elastyczne przewody powietrza będą lepszę od metalowej rury? Chodzi o temperaturę , a także o możliwość manipulowania położenia dolotu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez nomad999 dnia 10 Lut 2009 17:28 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 10 Lut 2009 21:08 Temat postu: |
|
|
a ja zamiast rury pcv jak i aluminiowej skombinowalem sobie rore z tworzywa odpornego na wysokie tem xD
stozek blos filtr odmy kolanko wszytsko jest w sobote jak bedzie ladnie to bede montowac;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nomad999
Dołączył: 29 Sie 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław, Kiełczów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lut 2009 14:35 Temat postu: |
|
|
Jak myślicie który wybrać?
[link widoczny dla zalogowanych]
czy
[link widoczny dla zalogowanych]
mam GA16DE 94r 102KM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arkady
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 1279
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TORUŃ Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lut 2009 14:52 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
zastanawiam sie nad tym czy samemu instalowac i regulowac czy jechac do gazownikow
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arkady dnia 13 Lut 2009 14:53 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
stoo
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 1236
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chorzów Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 13 Lut 2009 15:07 Temat postu: |
|
|
arkady napisał: | [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
zastanawiam sie nad tym czy samemu instalowac i regulowac czy jechac do gazownikow |
jedz do gazownikow .. ja juz rok sie męcze ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Logos
Dołączył: 01 Paź 2008
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: tor/byd Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 13 Lut 2009 19:31 Temat postu: |
|
|
Jedź niech rok się gazownicy męczą!
P.S.
Tylko gwarancję pisemną weź!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 25 Mar 2009 12:43 Temat postu: |
|
|
Witam, mógłby ktoś polecić układ dolotowy do GTI najchętniej filtr K&N ( jakie wymiary żeby miało to sens) ?
Z góry dziękuje i Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|