Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
NattyMan
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KnO Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2014 13:10 Temat postu: Gleba |
|
|
Witam was Ponownie
Już wiem jak zrobić przód, tj. zderzak od gti + lampy od Golfa III soczewki/ringi. Do tego dorzucę jakieś progi i zderzak z tyłu ale to w bardziej odległej przyszłości.
W tej bliższej chciałbym założyć aluski i obniżyć setkę. I tu kieruję pytanie do osób które położyły swoje fury : Jakie sprężyny ? jestem kompletnie zielony w tym temacie, także miło widziane bezpośrednie linki. Jako że jestem jeszcze uczniem i pracuję tylko w weekend, nie mam zbyt dużego budżetu także ... podrzućcie proszę jakieś tańsze sprężyny które z czasem wymienie na porządne
Co do kół to interesuje mnie: 16" czy 17" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2014 13:27 Temat postu: |
|
|
szkoda kasy na tańsze rozwiązana, bo raz, że wydasz potem kase drugi raz, to dwa i tak się przyzwyczaisz do "półśrodków" i nie będziesz widział potrzeby zmian. dobrym rozwiązaniem i faktycznie najbardziej hardkorowym odkrył ostatnio nasz kolega Moryc, który to zaadpotował do sety gwint przedni z golfa 2/3. rozwiązanie daje pełną możlwiość ustawienia wysokości auta jak również jest jednym z najbardziej "twardych". osobiście ta droga obniżania gabloty podoba mi się najbardziej. cenowo za nowy kit, z dolnej półki trzeba położyć jakiś 1 tys zł.
można szukać również w tym momencie używek. co do sprężyn na wrórnym idzie dostać różnych firm różne sprężyny, czasem trafiają się fajne używki dobrej marki za niską cene. teoretycznie przy zmianie sprężyny na niższą niż 30mm powinno zmienić się również amortyzator. to znowu dodatkowe koszta. zatem przemyśl która drogą lepiej iśc od początku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2014 13:38 Temat postu: |
|
|
otóż to, kolega majchrzok dobrze prawi. W temacie o moim samochodzie możesz sobie zobaczyć jak to wygląda na 17" i gwincie z golfa. Uprzedzam że jest mega twardo, setka praktycznie w ogóle się nie ugina jak się wsiada - siadasz jak na taborecie, można się domyślić jakie taczki są na drodze
16 i 17 cali wiąże się z niskim profilem opony i jeśli tłuczesz dużo kilometrów, cenisz sobie komfort jazdy i przywykłeś do parkowania na krawężnikach to odpuść temat i kup jakieś ciekawe 15". Zawsze to felga fańsza a i opony kosztują dużo mniej. Bziuk ma teraz fajne koło na sprzedaż, zobacz sobie w giełdzie.
Wracając do gleby to miałem wcześniej sprężyny MTS -35mm i obciąłem w każdym po jednym zwoju - gleba nie była wcale mała, ale przez niziutki profil moich opon wyglądało i tak pokracznie. Jak chcesz mój stary kit to uderz na pw, dogadamy temat
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 02 Wrz 2014 13:39 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
NattyMan
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KnO Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2014 13:53 Temat postu: |
|
|
co do krawężników to myślę że jak setkę posadzę i dorzucę zderzak od gti czy jakąś dokłądkę pod niego i tak będę je omijał
Póki co od kumpla będę brał aluski 15" na nisko profilowych gumach, ale tak bez przesady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2014 14:49 Temat postu: |
|
|
ja polecam -35 mts zobacz jak to wyglada u Delusa w temacie używki mozna kupic juz za 200zł (lepiej nowe) i dziala to z ori amorkami do tego calkiem calkiem betonowo
sam mam z kolei -30 H&R tez za 150-200zł dostaniesz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ulus dnia 02 Wrz 2014 14:49 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NattyMan
Dołączył: 31 Sie 2014
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KnO Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 02 Wrz 2014 23:00 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie
zapytam jeszcze tu żeby nie zakładać kolejnego tematu.
To "coś" (zapomniałem jak się nazywa) w stylu "podkładki (?)" żeby koła były szerzej ? jak to się nazywa ? ile kosztuje ? czy trudno to założyć i czy daje takie efekt jak w innych autach ?
chciałbym to wrzucić na tylną oś, fajnie to wygląda w bmw, ale nie wiem czy równie dobrze w setce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuba_937
Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sieradz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2014 3:12 Temat postu: |
|
|
Dystanse. zakładasz to normalnie pod felgę, tyle, że prawdopodobnie(zależy od szerokości) musiałbyś założyć dłuższe szpilki. Na allegro kiedyś widziałem za jakieś 200-300zł, taniej może też gdzieś dostaniesz, musisz poszukać. Możesz też sam dorobić u jakiegoś tokarza. Będzie lepiej wyglądać, bo ta tylna oś jest strasznie wklęsła.
Ps. Jakbyś chciał to mam mts -35 na przód w dobrym stanie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kuba_937 dnia 03 Wrz 2014 3:30 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2014 6:51 Temat postu: |
|
|
Ja bym gwintu nie założył do codziennego auta. Dla mnie to za bardzo hardkorowo. Jakieś H&R -30 i z 205/40/17 jeszcze w miarę da się jeździć. Plomby z zębów nie powypadają.
Dystanse mogą nie być potrzebne, jeśli znajdziesz felgi z odpowiednim osadzeniem ("wysunięciem"). Tylko nie przesadź, bo zaczniesz haczyć o błotniki i trzeba będzie je rolować albo... wyciąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2014 14:12 Temat postu: |
|
|
tak jak pisza poprzednicy dlugie szpilki sa niezbędne ;/ troszke roboty z tym jest ale od tego bym zaczynał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2014 20:13 Temat postu: |
|
|
No ze szpilkami też miałem kłopot. Ale u mnie wystarczyły oryginały, na styk. Z tyłu miałem dystanse 5mm. Felga miała głębokie otwory na śruby, co przełożyło się na możliwość założenia z oryginalnymi szpilkami i... kłopotem z "grubością ścianek" klucza do kół. Po prostu nie chciał się zmieścić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ulus
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 916
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 03 Wrz 2014 20:51 Temat postu: |
|
|
no to inna opcja i mnie lapie polowa moze 3/5 gwintu w nakretce bez dystansów wiec bede zakladal dlugie szpile zeby mnie nie spotkało to co benka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|