Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gtarobert
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 13:05 Temat postu: |
|
|
hmm a ja mam pytanie jako ziolny w tym temacie, taki silnik jak B18C4 z hanki podzsedl by pod nyske?i czy bylo by z tym duzo roboty, koszta jakie by byly itp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 13:24 Temat postu: |
|
|
gtarobert napisał: | hmm a ja mam pytanie jako ziolny w tym temacie, taki silnik jak B18C4 z hanki podzsedl by pod nyske?i czy bylo by z tym duzo roboty, koszta jakie by byly itp? |
Z tego co mi wiadomo nikt od nas jeszcze takiego swapa (na hondowskie vtecki) nie robił. Zastanów się jednak, co ci daje swap do setki takiego 1.8 na zmiennych fazach mającego 170 kucy, gdy podobną moc możesz uzyskać z wolnossącego SR20DE po zrobieniu mu generalki i zastosowaniu fantów do niego, całość za 1/4 kosztów takiego swapa na hondowskie 1.8.
PS. a jak masz setke 1.6, to już nie lepiej zrobić tak jak zrobił nasz administrator AndyP, spylić 1.6 i kupić se honzika z tym vteciem 1.8?
PS2. jak już się rzucać na głęboka wodę to bier B18C6 tyle tylko, że zastanawiam się jaki sens mają te wszystkie swapy na honzikowe vteci, gdy nissan stworzył coś takiego jak NeoVVL w SR16VE i Sr20VE
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez red_shogun dnia 24 Sty 2010 13:31 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gtarobert
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 14:11 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: | gtarobert napisał: | hmm a ja mam pytanie jako ziolny w tym temacie, taki silnik jak B18C4 z hanki podzsedl by pod nyske?i czy bylo by z tym duzo roboty, koszta jakie by byly itp? |
Z tego co mi wiadomo nikt od nas jeszcze takiego swapa (na hondowskie vtecki) nie robił. Zastanów się jednak, co ci daje swap do setki takiego 1.8 na zmiennych fazach mającego 170 kucy, gdy podobną moc możesz uzyskać z wolnossącego SR20DE po zrobieniu mu generalki i zastosowaniu fantów do niego, całość za 1/4 kosztów takiego swapa na hondowskie 1.8.
PS. a jak masz setke 1.6, to już nie lepiej zrobić tak jak zrobił nasz administrator AndyP, spylić 1.6 i kupić se honzika z tym vteciem 1.8?
PS2. jak już się rzucać na głęboka wodę to bier B18C6 tyle tylko, że zastanawiam się jaki sens mają te wszystkie swapy na honzikowe vteci, gdy nissan stworzył coś takiego jak NeoVVL w SR16VE i Sr20VE |
tak jak mowiclem jestem zielony w tych srpawach a chcialbym cos mocniejszego..a czemu pomyslalem o swapie- civic nie ma targi a to by mi najbarzdiej odpowiadalo , a co do mocniejszej setki czytalem ze swapa nie oplaca sie robic, a sprzedawac tego nie chce bo za duzo zrobilem:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
AndyP
stary wyjadacz
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 504
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: swarzędz
|
Wysłany: 24 Sty 2010 15:23 Temat postu: |
|
|
gtarobert napisał: | hmm a ja mam pytanie jako ziolny w tym temacie, taki silnik jak B18C4 z hanki podzsedl by pod nyske?i czy bylo by z tym duzo roboty, koszta jakie by byly itp? |
Nawet od Legend wchodzi. Namiętnie ukręcał półosie
Tu raczej bym celował w SR20VE jak już.
red_shogun napisał: | PS. a jak masz setke 1.6, to już nie lepiej zrobić tak jak zrobił nasz administrator AndyP, spylić 1.6 i kupić se honzika z tym vteciem 1.8? | hehehe podstawowym kryterium była kończąca się pojemność NXa jako auta na wycieczkę (pakowność). A że są takie kombiaki z silnikami 1.8 i do tego japończyki... no cóż...
btw. Widzę, że awansowałem z moda na admina... To dość spora nadinterpretacja . Choć marthen przydzielił mi konto admina, "urzęduję w zastępstwie".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gtarobert
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 17:48 Temat postu: |
|
|
a wiec zapytam moze tak ostatecznie co do swoich przemyslen, coz najlepiej zrobic by sie nie narobic:D i miec porzadna setke? swap czy lepiej wymienic calkowicie nyske:> bo nie chce znow trafic na taki egzemplarz gdzie po chwili okaze sie ze polowa podlogi i progow dziurawa i trzeba latac...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Challenger
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdańsk Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 18:01 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie swap na cos z hondy nie wchodzi w gre. Jedynie na SR20 ktory jest drogi i dosc ciezki do zrealizowania zwlaszcza jesli powierzysz to komus kto nie ma pojecia o nissanach. Wiem to z wlasnego doswiadczenia i mimo kosztow i dluuugiego czasu swapowania mam nadzieje ze w koncu moja seta bedzie jezdzic . Takze jesli nie chcesz sie narobic i nie zalezy Ci na obecnej nysie to kup zdrowe GTI a jesli zalezy Ci na obecnym aucie to swapuj SR'ke
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gtarobert
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 18:07 Temat postu: |
|
|
to poszukam jakiejs zdrowej(chodz pewnie ciezko bedzie) w kazdym razie dzieki za pomoc w rozeznaniu:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 18:10 Temat postu: |
|
|
gtarobert napisał: | bo nie chce znow trafic na taki egzemplarz gdzie po chwili okaze sie ze polowa podlogi i progow dziurawa i trzeba latac... |
Jak wybierzesz hondziafkę to jest duża szansa że tak właśnie będzie
Nie znam "popularnego" japońca z lat 90-tych, który by się nie sypał blacharsko, no a japońce po 2000r. to już nie japońce więc je pomijam, choć z blachą też podobno nie najlepiej u nich.
PS. nawet nie wiem czy masz 16DS czy 16DE, jak DE to jakieś tam pole do popisu jest, jak DS to.... wybór pozostawiam tobie, bo może się okazać że swap będzie 3 razy droższy niż te wszystkie naprawy blacharsko-lakiernicze które np. poczyniłeś.
Mnie się podobają plany kolegi davida z krk, swoje 16DE odpitolił elegancko pod względem wizualno-blacharskim, a teraz planuje jechać z koksem w mechanikę - kierunek swap na SR16VE - śmiałe, acz chyba jedyne sensowne plany w temacie setka 1.6.
PS2. Sorry AndyP że Cię awansowałem, choć ze "stałym" adminem było by Ci do twarzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gtarobert
Dołączył: 01 Paź 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 18:30 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: |
PS. nawet nie wiem czy masz 16DS czy 16DE, jak DE to jakieś tam pole do popisu jest, jak DS to.... wybór pozostawiam tobie |
Bedzie wstyd ale...nie wiem:D ale mam gaznik na 1.6 90PS i tyle wiem:P i wiem ze juz mi brakuje mocy i dlatego zaczalem tak kombinowac z tymi swapami, zmianami na gti itp:)
PS poszukalem teraz GTi na allegroszu i mobilach i nie ma zbyt duzego wyboru:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zywy0911
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pomorze Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Sty 2010 20:29 Temat postu: |
|
|
sory ze zmieniam temat ale nie chce nowego tematu otwierac i zagracac fora mam pytanko kto z was wie ile KONI i NM ma najsilniejszy 100nx w polsce 2.0GTI wolnossacy bo chcial bym miec najsilniejszego i powolutku mojego robie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Sty 2010 20:47 Temat postu: |
|
|
zywy0911 napisał: | sory ze zmieniam temat ale nie chce nowego tematu otwierac i zagracac fora mam pytanko kto z was wie ile KONI i NM ma najsilniejszy 100nx w polsce 2.0GTI wolnossacy bo chcial bym miec najsilniejszego i powolutku mojego robie |
Hehehe dobre pytanie, z tego co mi wiadomo to mało który użytkownik dłubniętej setki 2.0 miał ochotę wydać trochę grosza na hamownie, a bez tego to jak wiadomo wróżenie z fusów.
Powiem tak, SR20DE taki sam jak w setce siedzi w Sunnym N14 gti, a w takim typku bez wchodzenia w mody typu tworzenie mutacji z SR16/20VE, wolnossące SR20DE daje radę do udokumentowanych ok. 175 kucy, jak wydłubiesz 180 to jeszcze mnie to nie zdziwi, ale jak wystrugasz 190 to rządzisz we wsiach i w miastach - przypominam, że mowa o SR20DE, a nie o zabawach w swapy głowy od VE itp.
Trochę więcej o modach w SR20DE możesz poczytać tu: [link widoczny dla zalogowanych]
Dla zagorzałych "fanów" wsadzania kompa z primy gt do sety/sunnego gti polecam podstronę nr 8
PS. jak już się weźmiesz za to dłubanie, to nie zapominaj na bierząco hamować sety, żeby było wiadomo co ile daje, a co ile szkodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Sty 2010 18:27 Temat postu: |
|
|
red_shogun napisał: |
Dla zagorzałych "fanów" wsadzania kompa z primy gt do sety/sunnego gti polecam podstronę nr 8
PS. jak już się weźmiesz za to dłubanie, to nie zapominaj na bierząco hamować sety, żeby było wiadomo co ile daje, a co ile szkodzi |
przeczytałem... i sorry red, ale wszystkim tam się tylko wydaje..i kazdy mówi tylko o swoich odczuciach... coobciowi też się wydaje, ale jak wiemy i on często błądzi i parę silników rozwalił, bo coś mu sie wydawało, więc skąd ta Twoja pewność?? W końcu to co tam jest napisane to tylko, jak Ty to mówisz "wróżenie z fusów"... ktoś napisał, że nie poczuł różnicy...bo jak ma poczuć 7 KM więcej..skoro sprawdzał na przyspieszenie, a nie Vmax...
a teraz prosze elaboracik..może być czcionka 8...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
podj
stary wyjadacz
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 583
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Sty 2010 19:18 Temat postu: |
|
|
kiedyś rozmawiałem z pewnym specem od nissanów i sądził ,że komp od primy ma odcinkę wyżej niż komp od GTI. Też mam kompa z primery i jedyne co zauważyłem to jedynie to,że auto wolniej schodzi z obrotów po odpuszczeniu gazu-co można uznać za plus. Fakt-faktem nikt nie zauważy przyrostu kilku koni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez podj dnia 26 Sty 2010 19:19 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
zywy0911
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Pomorze Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Sty 2010 20:50 Temat postu: |
|
|
ale ja mam juz kompletyn wydech zmienione na 2.5 cala niedlugo wpada nowa pompa paliwa, ECU Master i mod rozrzadu bendzie robiony a i juz mam kupione przeplywke od primery GT caly dolot zmienie i ciekawe co to da ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 26 Sty 2010 23:14 Temat postu: |
|
|
Na co ci przepływka z gt?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|