Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Mar 2013 15:48 Temat postu: |
|
|
najtaniej wyjdzie Ci szukać sety gti i przekładać potrzebne CI graty. resztę sprzedajesz i jako tako wychodzi to względnie "tanio"... ale...
Najlepiej pytaj ludzi którzy to robili... np Marian czy Podj...
zmiana z sr20de na sr20ve jest dużo łatwiejsza bo wszystko pasuje. zmieniasz tylko silnik dołączając do niego elektronike która ogarnie zmienną fazę.
w przypadku zmiany z GA na SR trzeba wymienić dodatkowo skrzynie, półosie z przegubami, wiązkę, komputer, sprzęgło... także troche zabawy jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bziuk
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Mar 2013 16:09 Temat postu: |
|
|
tak właśnie coś czułem, że łatwo nie będzie.. najlepiej byłoby kupic dawce w sumie, fakt. Wybebeszyc i reszta na złom trochę jeszcze czasu minie zanim uda mi się odłożyć na taką zabawe.. ale myśleć zacząłem bardzo poważnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marian
Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Stryków k/Łodzi Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Mar 2013 16:10 Temat postu: |
|
|
Trochę zabawy z tym jest bziuk, tak jak majchrzok napisał powyżej. Z góry mówię, że ciężko wyprzedać cały osprzęt pozostały po GA16, więc nie licz na zwrot kasy za bardzo. Kompletować wszystko przez różne serwisy i to od różnych ludzi też żadna przyjemność i za cholerę nie masz pewności w jakim to jest stanie. Nie sądzę abyś zmieścił się w kosztach samych części w 2 tysiącach PLN... a gdzie robocizna?
Pod koniec kwietnia lub w maju mam zamiar wystawić kompletny SWAP SR20DE ze swojego Nismo. Jeżeli bardzo Ci się nie śpieszy i miałbyś zaufanie do mnie powierzyć mi auto na tydzień, to mogę wykonać przekładkę dla Ciebie. Myślę że silnik w ciekawym setupie i na sezon powinien ostudzi Twoje aspiracje prędkości (przed docelową przekładką VE bądź turbieniem), he he. Jak coś to PW ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Mar 2013 16:55 Temat postu: |
|
|
Bziuk, Marian spadł CI z nieba:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bziuk
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 297
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Mar 2013 16:58 Temat postu: |
|
|
kiedy pisałem w tym temacie miałem raczej na mysli bardziej odległą przyszłość, ale.. zajawiłem się muszę zacząć ogarniać temat na poważnie!
PS: Marian PW!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bziuk dnia 20 Mar 2013 16:59 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
borys
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mińsk mazowiecki
|
Wysłany: 07 Lut 2014 13:25 Temat postu: |
|
|
Witam podepnę sie z tematem swapu , mam silnik z primery p10 sr20di jedno-punkt wraz z całym samochodem . pytanie czy ktoś już montował to w 100nx i jak to później sie sprawuje . mam 100nx ga16ds .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Lut 2014 21:06 Temat postu: |
|
|
Ten silnik ma tylko 115KM. Wg mnie niema sensu tego wkładać,za mały przyrost mocy,poza tym sporo pali. Lepiej od razu SR20DE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
borys
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mińsk mazowiecki
|
Wysłany: 07 Lut 2014 22:25 Temat postu: |
|
|
Tak w sumie się zgadzam , za ten silnik nie ponoszę żadnych kosztów . a mój ds już pada powoli , a nic zarazie się nie trafia innego . zastanawiałem się nawet nad b16a2 z civica VI tylko też nie wiem czy to w ogóle podejdzie w jakiś sposób , mam też silniki z mazdy mx3 i 626 2.0 .zastanawiam się czy coś takiego da się zainstalować w setce i czy ktoś próbował . od jesieni ją mam , blacha jest zdrowa podobnie jak wnętrze tylko silnik jest słaby i już zajeżdżony gdyby miała napęd na tył była by ideałem samochodu dla mnie . mam też aaa z passata kompletnego na swapa . pytanie czy ktoś próbował takich operacji elektryka to żaden problem tylko mechanicznie, zawieszenie, łapy silnika , problem z półosiami itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 07 Lut 2014 23:09 Temat postu: |
|
|
wszystko da się zrobić co widać po moim temacie micry.
najprościej będzie włożyć SRa którego masz. łapy pasują. elektryke przełożysz kpl więc problem z kabelkami będzie nie tak duży. w primerze napewno są inne przeguby i innej długości półosie tak więc to byś musiał szukać indywidaulnie od 100nx/sunny gti. do tego będziesz musiał zakupić bak od wersji z wtryskiem benzyny i montowaną w baku pompą paliwa.
najlepszym rozwiązaniem jest: sprzedaj te wszystkie silniki jakie masz, i kupuj SR20VE i będziesz zadowolony
wkładać silnik hondy czy VW do nissana to delikatnie mówiąc nieporozumienie.
nissan to nissan, i przy tym pozostańmy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacek100nx
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PSK Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 08 Lut 2014 6:22 Temat postu: |
|
|
majchrzok Dobrze mówi do setki naprawdę dużo wejdzie tylko pytanie po co ładować coś co z generuje duże koszty a daję małe przyrosty mocy. Co do hądy czy vw w nissanie trochę profanacja ale jak kto lubi a ja twoim miejscu albo bym ładował SR-a a jak chcesz naprawdę z innego loga to przynajmniej coś większą pojemnościom.
P.s. W Polsce setka miała silnik chyba 2.7 litra .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
borys
Dołączył: 15 Sty 2014
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mińsk mazowiecki
|
Wysłany: 09 Lut 2014 16:34 Temat postu: |
|
|
a z czego ten silnik był ten 2.7
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lut 2014 16:52 Temat postu: |
|
|
temat bardzo stary, nigdy niepotwierdzony, nie wiadomo czy to jeździło w ogóle..
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismo94
Dołączył: 10 Sie 2013
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gliwice/ SG Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lut 2014 22:03 Temat postu: |
|
|
Przymierzam się do swapu na SR20DE . silnik pochodzi z primery. I teraz moje pytanie czy ta elektryka, tzn wiązka pasuje zamiennie do nx-a czy pozostaje rzeżba ? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 09 Lut 2014 23:21 Temat postu: |
|
|
nismo94 na linku który wrzuciłeś jest silnik z kolektorem hi port z pierwszych lat produkcji p10 GT, więc wszystko powinno pasować a z kompem z p10 bedzie 150KM teoretycznie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|