Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Gru 2006 13:29 Temat postu: |
|
|
Coobcio napisał: | Turbina jest IGIEŁKA więc dymić nie będzie
Psss hmmm jakiś tak dziwięk będzie bo jest seryjny BAY PAS, na tyle sprytnie pomyślany że powietrze wlatuje w obieg za przepływomierzem powietrza więc i spalanie nie wzrośnie i świece nie będą wymagały takiej częstej wymiany... | spalanie nie wzrosnie? Ej cos takiego chce miec w s13
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ADAMUS
Gość
|
Wysłany: 19 Gru 2006 17:27 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ps. Trzeba by jakiś pojedynek ustawić z Seryjnym S14 i skopać mu zadek, mam nadzieje że sprzęgło masz w miarę zdrowe |
tak sie składa że sprzęgło jest nowe i to nie byle jakie
Cytat: | można ale mocy to nie doda, osiągów nie poprawi, tylko sound się zmieni... |
no właśnie a masz tam na miejcu takiego blow off-a gdzie kupić ?? widziałem że tak po 300zł do 800zł to takiego za 300-400 to bym se sprawił
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 19 Gru 2006 20:03 Temat postu: |
|
|
Chlopaki mam nadzieje ze wszystko wejdzie bez problemowi czekam na ladne foto story.
Pozdrawiam powodzenia a Adamusowi gratuluje autka:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
ADAMUS
Gość
|
Wysłany: 19 Gru 2006 20:21 Temat postu: |
|
|
dzięki "andy_czarny" ja też mam nadzieje że wszystko będzie ok za ok. siedem godzin wyjeżdżam od siebie z chaty w baku asz sie przelewa! he he lipną mam tu u siebie pogode bo ślisko w lasach ale powoli sie doczłapie
pozdrawiam chłopaki!!
|
|
Powrót do góry |
|
|
SEBOL_MKS
stary wyjadacz
Dołączył: 18 Paź 2005
Posty: 573
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Police
|
Wysłany: 20 Gru 2006 21:31 Temat postu: |
|
|
Czemu taka ciesza na forum? Jak prace przy uturbianiu Nyski?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz_lublin
Dołączył: 04 Kwi 2006
Posty: 273
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 20 Gru 2006 21:54 Temat postu: |
|
|
Cisza bo wszyscy w garage siedza i majstruja ja juz zaczynam pomalutku tracic cierpliwosc, ale pomalutku do celu daze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 20 Gru 2006 22:23 Temat postu: |
|
|
Ludzie napiszcie cos jak tam idzie lub jak poszlo?? jestem bardzo ciekaw wynikow, czekam na zdiecia z opisem a najlepiej jakis filmik:)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Gru 2006 11:57 Temat postu: |
|
|
Oj ciężko było od samego początu - z trafieniem do mnie
Fakt że akcje kiepsko zorganizowałem, ze swojej turbo primy wtryski musiałem wykręcać, potem ich przekładka i cały dzień w MOTOWYDECHU, chłopak mięknie zrobił wydech - to trzeba mu przyznać...
Ciekawostka jest taka że całą akcje przeprowadziliśmy bez kanału.
Cyrków trochę było największy to z doprowadzeniem oleju do turbiny ok. 20:00 wyjechałem na poszukiwania zakładu co mi to dorobi Łącznie tego dnia 220KM nastukałem w celu zdobywania brakujących gratów - Jakiś duży filtr K&N, przewody olejowe, klucz by odkręcić czujnik oleju i parę innych.
Maszynę odpaliliśmy ok. 22:30 rozgrzaliśmy ją no i okazało się że trochę nieszczlne są te przewody olejowe tak wiec kolejne 30 minut walki i wszytko na telflon poskładane i nic nie cieknie, po tym ledwo kontaktujący zabrałem za podłanczanie się Świniaka... w amoku nie mogłem znaleść zasilania +12 po stacyjce, no ale o 24:00 już wszytko było podłączone jak trzeba i sonda szerokopasmowa siedziała w wydechu.
Auto zostało wystrojone ultra bezpiecznie przy doładowaniu wchodzi na bogatą mieszankę tzn AFR 11:1 i do tego delikatnie cofający się zapłon w miarę narastania doładowania, ok 1:00 auto było już wystrojone, trochę jeszcze jazd testowych i odbiór kobiety z Targówka no i powrót do mnie pod garage na szybkie podłączenie BOVa, o 2:00 odjazd do domu - 350Km
No i na zakończenie ten SMS:
"o 6tej na chacie byliśmy w aucie wszytko ok zbiera się jak sk..."
ciekawe co to "sk" miało oznaczać
Hehe a na chwilę obecną wszystko jest ustawione na totalne minimum (najmniejsze możliwe doładowanie, bezpieczna bogata mieszanka i cofnięty zapłon) i do tego co najistotniejsze IC zamknięty pod maską bez nawiewu - śmiało mogę powiedzieć że to jest zupełne minimum tego co oferuje ten turbo zestaw i w dodatku zdławione po przez gotujący się IC i końcowy tłumik komorowy o średnicy montażowej 50mm (a wydech ma nieskromne 60mm)
Mam nadzieję że wkrótce hamownia i dostroimy to żeby nieco lepiej było
Ps. Fotek za wiele nie mam, tylko te z telefonu:
Na początku było tak:
A po Zaturbieniu wyszło nam tak:
Pss. Fura na żywo naprawdę robi niesamowite wrażenie - nie dość że kozacko wygląda (choć na fotkach jakoś tak wsią zalatuje - co innego w realu!!) do tego ma bardzo dobre grańsko no a teraz zapierdziela
A i zapomniałem wspomnieć że auto jest z Klimą przez co doszło parę drobnych komplikacji no ale udało się Ktoś mnie wkręcił że nie ma a tu taka muka
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Coobcio dnia 21 Gru 2006 12:12 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 21 Gru 2006 12:10 Temat postu: |
|
|
No, wreszcie jest u nas NX SR20DET!
Gratki!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Coobcio
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Paź 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Grochów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 21 Gru 2006 12:24 Temat postu: |
|
|
to jest 100NX SR20DE + T silnik absolutna seria z dołożonym zestawem turbo...
Chyba pierwszy jeszcze nikt jeszcze w Polsce nie uturbił NXa Tym bardziej w jeden dzień
Ps. po paru poprawkach będzie można leczyć łosi w WRX STI, czy tam w 300ZX TT no od biedy w S14
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Gru 2006 12:27 Temat postu: |
|
|
Gratulacje! a o robote Coobcia nie ma sie co martwic, jak zwykle wszystko profi robi mimo, ze warunki ma slabe w garazu:) Musisz Kuba kiedys pomyslec o wlasnym zakladzie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 21 Gru 2006 14:25 Temat postu: |
|
|
gratuluje chlopaki myslalem ze nie da rady tego poskladac w jeden dzien a tu niespodzianka:)
teraz przydal by sie jakis skan z hamowni i jakis filmik jak to sie zbiera, kurde coraz bardziej jestem nakrecony na 100:)
jeszcze raz gratuluje
|
|
Powrót do góry |
|
|
ADAMUS
Gość
|
Wysłany: 21 Gru 2006 15:37 Temat postu: |
|
|
o matko ledwo wstałem moge walić byki ale jeszcze śpie w drodze powrotnej miałem już chaluny nie spałem 28godz
więć tak ogólnie wszystko jest ok fure odpaliłem z rańca bez problemu nic niecieknie itp..
coobcio spisał sie na medal choć momentami nie byłem pewien czy to wogle odpali
kolega coobcio widać dobrze ogarnia temat!! (dać chłopakowi sprzęt i jakąś miejscówe i pełen profi...)
w auto wstąpił szatan
nie dość że jeździ to jeszcze zap...
jestem zadowolony 100%-towo martwiłem się że nie dojade do domu ale auto sprawowało sie elegancko co potwierdziło prace coobcio (ma u mnie dóżą flache) polecam chłopa!!
później pokarze zdięcia i film z uturbienia mojej setki( ide spać)
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Gru 2006 16:49 Temat postu: |
|
|
zrob pomar na hamowni zobaczymy ile to dalo mocy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ADAMUS
Gość
|
Wysłany: 21 Gru 2006 18:52 Temat postu: |
|
|
sam jestem ciekaw szkoda że w warszawie mi nie wypaliło z tą chmownią
|
|
Powrót do góry |
|
|
|