Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Sty 2010 20:43 Temat postu: |
|
|
Jak masz DS to nie ma tyle możliwości co w DE. Nie ma kompa nie ma zabawy :p. Nie no wróćmy do rzeczy. Jedynie możesz kolektorek dokupić np. od forumowicza GOŚĆ jak jeszcze ma albo zamiana na 73C. Przestawienie zapłonu, dobry dolot i wycięcie kata i zrobienie wydechu tej samej średnicy. Chyba że chodzi o grubszą kasę to można by się pobawić ale raczej zachodu bo lepiej kupić GTI. W DS nie wchodzi w gre swap na SE20DE ponieważ pompa paliwa nie jest w baku tylko pod maską a przerobienie tego troszkę kosztuje. Chyba że wsadziłeś w autko już dużo kasy i jest w stanie BDB to lepiej jest ulepszać swoją furę niż kupić za marne grosze GTI i dołożyć 2 razy tyle. To jest moje zdanie. Jeżeli komuś ubliżyłem albo obraziłem to przepraszam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Sty 2010 23:34 Temat postu: |
|
|
Paweł napisał: |
ogolnie to mam nissana z 95 roku, z tego co mowil moj koles ktory uczy sie na mechanika est on w gazniku, oznaczenie silnika to Ga16ds. |
DS'a wsadzali do setki do października 1992r. włącznie, od października 1992 zaczęły zjeżdżać z taśm produkcyjnych GA16DE.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 7:28 Temat postu: |
|
|
A wziąłeś pod uwagę, że to może być składak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 10:40 Temat postu: |
|
|
panowie a moze powiecie mi jak to sprawdzic??? to sam zobacze i wtedy nie bedzie zadnych wątpliwosci:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 10:53 Temat postu: |
|
|
Podnosisz maskę i patrzysz na obudowę filtra powietrza, jeśli ma taki obły kształt to gaźnik, a jeśli prostokątny to wtrysk...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 11:59 Temat postu: |
|
|
jest owalny wiec niestety wtrysk:( wiec zabawy z komputerem nie bedzie ale moge spokojnie robic cala reszte zeby zwiekszyc moc w silniku:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 12:07 Temat postu: |
|
|
Paweł napisał: | jest owalny wiec niestety wtrysk:( wiec zabawy z komputerem nie bedzie ale moge spokojnie robic cala reszte zeby zwiekszyc moc w silniku:D |
to jak owalny to masz gaźnik. zagubiło Ci się "nie" w zdaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 12:10 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | A wziąłeś pod uwagę, że to może być składak? |
a może jeszcze miałem wziąść pod uwagę to, że setka była kupiona od 1-szego właściciela, emerytowanego niemieckiego lekarza, który użytkował ją jedynie w niedzielę jeżdżąc na balety przy wurscie i browarze...
Po prostu stwierdzam fakt, skoro ktoś pisze że ma setkę z 1995r., to powinna być ona "poliftowa" (z DE a nie z DS), a skoro tak nie jest, to już nie mój problem aby zgłębiać tą tematykę dalej. To problem właściciela takiej setki, która stoi mu przed domem, aby sprawdził, czy ktoś się może przypadkiem nie pomylił zapodając taki rok produkcji (setkę 1.6 i 2.0 na Europę produkowano do października 1994r.), czy też może wiedzę swą czerpie z dowodu rejestracyjnego z zakładki "data 1szej rejestracji" (która np. miała miejsce w 1995r., podczas gdy rok produkcji auta był zupełnie inny - a VINu nie sprawdził więc nie wie jaki), czy też po prostu nie ma bladego pojęcia jak wygląda i czym się różni setka przedliftowa od setki poliftowej oraz czym się różni z wyglądu silnik GA16DS od GA16DE i najnormalniej w świecie nieświadomie zapodaje herezje.
Pawel18PL napisał: | Paweł napisał: |
panowie a moze powiecie mi jak to sprawdzic??? to sam zobacze i wtedy nie bedzie zadnych wątpliwosci:D | Podnosisz maskę i patrzysz na obudowę filtra powietrza, jeśli ma taki obły kształt to gaźnik, a jeśli prostokątny to wtrysk... |
albo wbijasz się na google.pl, następnie przechodzisz na zakladkę "grafika", wrzucasz w okienko nazwę "ga16ds" i "ga16de" i już wiesz co masz pod maską.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 12:21 Temat postu: |
|
|
Opcja wbicia pierwszej rejestracji jako roku produkcji też wchodzi w grę,ale wszystko się wyjaśniło. Wiadomo, że to gaźnik więc po co te nerwy?? A do imiennika Pawła: muszę cię zasmucić ale twoja jednostka jest najmniej rozwojową jednostką z gamy silników jakie występowały w 100nx`ach i wszelkie przeróbki mające na celu zwiększenie mocy są jakby sztuką dla sztuki. Dużych przyrostów nie osiągniesz i najprawdopodobniej będziesz niezadowolony z efektów jakie otrzymałeś...Pieniądze jakie masz zamiar wydać na "tuning" lepiej wydaj na doprowadzenie setki do stanu dobrego, a odwdzięczy ci się bezawaryjnością.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shogun_0
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Crieff Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 19:09 Temat postu: |
|
|
del
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez shogun_0 dnia 01 Gru 2012 14:59 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 20 Sty 2010 22:07 Temat postu: |
|
|
Pompa jest mechaniczna a w którym miejscu dokładnie jest to nie wiem bo nie mam DS-a tylko DE. Osoby które mają DS powinni udzielić ci takiej informacji. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidkrakow dnia 20 Sty 2010 22:09 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
DVD
Dołączył: 30 Gru 2006
Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 21 Sty 2010 18:57 Temat postu: |
|
|
Kolego shogun_0 udzielam odpowiedzi specjalnie dla Ciebie.
Tak jak kolega dawidkrakow slusznie wspomnial pompa paliwa w DS jest mechaniczna. Zamocowana na glowicy, dokladniej patrzac od przodu pod maske, za pokrywa zaworowa z prawej strony. Troche glebiej i na lewo od aparatu zaplonowego. Mozliwe ze pod fabryczna puszka filtra powietrza - nie wiem od 3 lat jezdze na dolocie.
Pozdrawiam !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
shogun_0
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Crieff Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 23 Sty 2010 15:22 Temat postu: |
|
|
del
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez shogun_0 dnia 01 Gru 2012 14:59 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|