Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paweł
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 0:24 Temat postu: turbosprezarka? jaka? |
|
|
witam mam pytanie jak w temacie chcialbym wsadzic do mojego nissana jakas turbinke i nie bardzo wiem jaka nie moge znalesc zadnej typowo do nissana 100nx czy moze to byc turbina od innego modelu na primery lub almery???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pogkomp
stary wyjadacz
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 1:22 Temat postu: |
|
|
heh zaczyna się a więc kolego jeżeli chcesz już wiedzieć to modyfikacja jest bardzo kosztowna i często taniej wychodzi swap na sr20det oraz zaraz pewnie zostaniesz symbolicznie zjechany przez kilkanaście osób za powielanie tematu który był setki razy użyj SZUKAJ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 7:27 Temat postu: |
|
|
Chcesz wsadzić turbinę do 1.6?? Połowę taniej będzie sprzedać to 1.6 i kupić gti. Nie mówiąc już o możliwych uszkodzeniach w trakcie zakładania turbo.... ktoś się pomyli i masz utopioną kasę...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pogkomp
stary wyjadacz
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 9:01 Temat postu: |
|
|
ijeee nawet mi do głowy nie przyszło, żeby przeczytać, że to nie sr20de kolega kozacki jest i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 10:52 Temat postu: |
|
|
a może po prostu interesuje go modny obecnie downsizing, a cena przeróbki akurat nie gra roli Do takiego 1.6 sprawdzony Garrett t25 (w oryginale takie jak latały np. w s13 1.8T, lub w clipsie 2 gen., lub mocniejsze wersje t25 jak np. gt25 lub antylagowa t25bb).
PS. a tak poważnie Pawle zastanów się, czy jednak faktycznie chcesz podążać tą drogą przez mękę, czy też nie lepiej będzie zrobić tak, jak wyżej radzą ci koledzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 11:03 Temat postu: |
|
|
jestem dosc zielony w tym temacie dlatego tez pytam od tego jest forum. skoro twierdzicie ze taklie cos nie ma sensu to spoko i dzieki za informacje.
w jaki inny sposob mocna podniesc moc samodotu?? myslalem o chipie ale slyszalem ze jest bardzo kosztowny a efekty nie za powalające
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 11:59 Temat postu: |
|
|
Jeśli masz gaźnik to temat chipu ciebie nie dotyczy bo nie masz kompa w samochodzie, a jeśli masz wtrysk to może uzyskasz 1 chomika ale o zysk koni raczej bym takiego chipa nie podejrzewał...Wolnossące gti po przeróbkach powiedzmy początkowych czyli dobry dolot, wydech, mod rozrządu,zapłon otrzymuje wynik załóżmy ok 165 koni, a po wysterowaniu SMT6 bądź Ecu masterem zyskujesz z tytułu dostosowania wskaźnika AFR(ilość benzyny/ilość powietrza) ok 1-4 konie.Na sam początek określ się jaki masz silnik i dopiero wtedy można zacząć rozmawiać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 18 Sty 2010 12:00 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 12:55 Temat postu: |
|
|
Paweł napisał: | jestem dosc zielony w tym temacie dlatego tez pytam od tego jest forum. skoro twierdzicie ze taklie cos nie ma sensu to spoko i dzieki za informacje.
w jaki inny sposob mocna podniesc moc samodotu?? myslalem o chipie ale slyszalem ze jest bardzo kosztowny a efekty nie za powalające |
Przyklejony na forum ogólnym:
http://www.100nx.fora.pl/forum-ogolne,2/zwiekszenie-mocy-w-100nx-za-www-100nx-fanpage-de,1896.html
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pogkomp
stary wyjadacz
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Katowice Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 15:20 Temat postu: |
|
|
pierwszy etap tuningowania 1,6 100nx? zmiana na gti a potem pogadamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
paxon
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kłodzko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 15:33 Temat postu: |
|
|
tak przy okazji
4. Wymiana komputera:
Możliwa tylko dla 1.6 na wtrysku. Z wersji 90 KM można przejść na werję 102 KM. Jednak wg. otrzymanych informacji nie jest to takie interesujące.
jest to rentowne? moze dac mi jakis namaiar na temat w ktorym ktos podjal sie takiej przerobki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 18 Sty 2010 17:07 Temat postu: |
|
|
Widzisz paxon z tym kompem to nie jest tak różowo bo o ile pamiętam żeby cieszyć się tymi 102 kucami w GA16DE należy wymienić jeszcze kolektor ssący na ten o oznaczeniu 73C choć może się okazać, że japońce coś jeszcze modzili w tej mocniejszej wersji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidkrakow
moderator
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Sty 2010 7:44 Temat postu: |
|
|
wałki są od Ga16ds kompik inny i kolektor nie zatkany. Opcja szukaj nie gryzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawel18PL
stary wyjadacz
Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Klimontów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 19 Sty 2010 8:27 Temat postu: |
|
|
A właśnie wałki... o wałkach zapomniałem dzięki dawid za poprawienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Sty 2010 9:21 Temat postu: |
|
|
Pawel18PL napisał: | należy wymienić jeszcze kolektor ssący |
dawidkrakow napisał: | wałki są od Ga16ds kompik inny i kolektor nie zatkany |
No Panowie nie dołujcie kolegi bo wcale nie trzeba zmieniać tego wszystkiego aby mieć 100+ w GA16DE, wystarczy ssący zmienić
Od tego bym zaczął na miejscu Pawła.
Potem wałeczki z DSa i mierzymy w ~107-110.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gaweł dnia 19 Sty 2010 9:22 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Paweł
Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: GW Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Sty 2010 20:16 Temat postu: |
|
|
Gaweł masz jakis konkretny kolektor ssący na mysli?
ogolnie to mam nissana z 95 roku, z tego co mowil moj koles ktory uczy sie na mechanika est on w gazniku, oznaczenie silnika to Ga16ds.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|