Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

turbosprezarka? jaka?
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Paweł




Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 0:24     Temat postu: turbosprezarka? jaka?

witam mam pytanie jak w temacie chcialbym wsadzic do mojego nissana jakas turbinke i nie bardzo wiem jaka nie moge znalesc zadnej typowo do nissana 100nx czy moze to byc turbina od innego modelu na primery lub almery???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 1:22     Temat postu:

heh zaczyna się a więc kolego jeżeli chcesz już wiedzieć to modyfikacja jest bardzo kosztowna i często taniej wychodzi swap na sr20det oraz zaraz pewnie zostaniesz symbolicznie zjechany przez kilkanaście osób za powielanie tematu który był setki razy użyj SZUKAJ

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 7:27     Temat postu:

Chcesz wsadzić turbinę do 1.6?? Połowę taniej będzie sprzedać to 1.6 i kupić gti. Nie mówiąc już o możliwych uszkodzeniach w trakcie zakładania turbo.... ktoś się pomyli i masz utopioną kasę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 9:01     Temat postu:

ijeee Razz nawet mi do głowy nie przyszło, żeby przeczytać, że to nie sr20de Razz kolega kozacki jest i tyle Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 10:52     Temat postu:

a może po prostu interesuje go modny obecnie downsizing, a cena przeróbki akurat nie gra roli Wink Do takiego 1.6 sprawdzony Garrett t25 (w oryginale takie jak latały np. w s13 1.8T, lub w clipsie 2 gen., lub mocniejsze wersje t25 jak np. gt25 lub antylagowa t25bb).
PS. a tak poważnie Pawle zastanów się, czy jednak faktycznie chcesz podążać tą drogą przez mękę, czy też nie lepiej będzie zrobić tak, jak wyżej radzą ci koledzy Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł




Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 11:03     Temat postu:

jestem dosc zielony w tym temacie dlatego tez pytam od tego jest forum. skoro twierdzicie ze taklie cos nie ma sensu to spoko i dzieki za informacje.
w jaki inny sposob mocna podniesc moc samodotu?? myslalem o chipie ale slyszalem ze jest bardzo kosztowny a efekty nie za powalające


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 11:59     Temat postu:

Jeśli masz gaźnik to temat chipu ciebie nie dotyczy bo nie masz kompa w samochodzie, a jeśli masz wtrysk to może uzyskasz 1 chomika ale o zysk koni raczej bym takiego chipa nie podejrzewał...Wolnossące gti po przeróbkach powiedzmy początkowych czyli dobry dolot, wydech, mod rozrządu,zapłon otrzymuje wynik załóżmy ok 165 koni, a po wysterowaniu SMT6 bądź Ecu masterem zyskujesz z tytułu dostosowania wskaźnika AFR(ilość benzyny/ilość powietrza) ok 1-4 konie.Na sam początek określ się jaki masz silnik i dopiero wtedy można zacząć rozmawiać

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawel18PL dnia 18 Sty 2010 12:00 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gaweł




Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław / Zielona Góra
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 12:55     Temat postu:

Paweł napisał:
jestem dosc zielony w tym temacie dlatego tez pytam od tego jest forum. skoro twierdzicie ze taklie cos nie ma sensu to spoko i dzieki za informacje.
w jaki inny sposob mocna podniesc moc samodotu?? myslalem o chipie ale slyszalem ze jest bardzo kosztowny a efekty nie za powalające


Przyklejony na forum ogólnym:

http://www.100nx.fora.pl/forum-ogolne,2/zwiekszenie-mocy-w-100nx-za-www-100nx-fanpage-de,1896.html

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pogkomp
stary wyjadacz



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Katowice
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 15:20     Temat postu:

pierwszy etap tuningowania 1,6 100nx? zmiana na gti Very Happy a potem pogadamy Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
paxon




Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: kłodzko
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 15:33     Temat postu:

tak przy okazji

4. Wymiana komputera:

Możliwa tylko dla 1.6 na wtrysku. Z wersji 90 KM można przejść na werję 102 KM. Jednak wg. otrzymanych informacji nie jest to takie interesujące.
jest to rentowne? moze dac mi jakis namaiar na temat w ktorym ktos podjal sie takiej przerobki?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 18 Sty 2010 17:07     Temat postu:

Widzisz paxon z tym kompem to nie jest tak różowo bo o ile pamiętam żeby cieszyć się tymi 102 kucami w GA16DE należy wymienić jeszcze kolektor ssący na ten o oznaczeniu 73C choć może się okazać, że japońce coś jeszcze modzili w tej mocniejszej wersji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawidkrakow
moderator



Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 789
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Sty 2010 7:44     Temat postu:

wałki są od Ga16ds kompik inny i kolektor nie zatkany. Opcja szukaj nie gryzie Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawel18PL
stary wyjadacz



Dołączył: 09 Wrz 2007
Posty: 824
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Klimontów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 19 Sty 2010 8:27     Temat postu:

A właśnie wałki... o wałkach zapomniałem dzięki dawid za poprawienie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gaweł




Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław / Zielona Góra
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Sty 2010 9:21     Temat postu:

Pawel18PL napisał:
należy wymienić jeszcze kolektor ssący

dawidkrakow napisał:
wałki są od Ga16ds kompik inny i kolektor nie zatkany


No Panowie nie dołujcie kolegi bo wcale nie trzeba zmieniać tego wszystkiego aby mieć 100+ w GA16DE, wystarczy ssący zmienić

Od tego bym zaczął na miejscu Pawła.
Potem wałeczki z DSa i mierzymy w ~107-110.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gaweł dnia 19 Sty 2010 9:22 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paweł




Dołączył: 13 Sty 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: GW
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 19 Sty 2010 20:16     Temat postu:

Gaweł masz jakis konkretny kolektor ssący na mysli?

ogolnie to mam nissana z 95 roku, z tego co mowil moj koles ktory uczy sie na mechanika est on w gazniku, oznaczenie silnika to Ga16ds.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin