Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 26 Lut 2006 18:29 Temat postu: |
|
|
Ja mam w oku stroboskop
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Radek100nx
Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piskórka (W-wa)
|
Wysłany: 26 Lut 2006 20:34 Temat postu: |
|
|
Zadnego wzrostu spalania. Wzrost spalania może wystąpić po wycięciu katalizatora, bo wtedy lambda generuje niższą temperaturę w kolektorze wydechowym i daję bogetszą mieszankę. Natomiast EGR nie ma wpływu na spalanie, może trochę bo do kolektora dolotowego nie lecą ciepłe spaliny i ... Nie chcę mi się pisać bo na forum NKP jest już wszystko opisane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Lut 2006 21:23 Temat postu: |
|
|
Radek100nx napisał: | Zadnego wzrostu spalania. Wzrost spalania może wystąpić po wycięciu katalizatora, bo wtedy lambda generuje niższą temperaturę w kolektorze wydechowym i daję bogetszą mieszankę. Natomiast EGR nie ma wpływu na spalanie, może trochę bo do kolektora dolotowego nie lecą ciepłe spaliny i ... Nie chcę mi się pisać bo na forum NKP jest już wszystko opisane. | Widocznie miales szczescie w wiekszosci w ankiecie ludzie jednak wypowiedzieli sie ze wzroslo:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radek100nx
Dołączył: 12 Paź 2005
Posty: 355
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piskórka (W-wa)
|
Wysłany: 26 Lut 2006 21:39 Temat postu: |
|
|
U mnie spadło, ale w tym samym czasie zmieniłem opony na zimowe (ze 195 na 175) i wyciąłem kata. Spalanie spadło z 12,5 na 11. Mój gazownik odciął też mi sondę lambda, żeby nie generowała błedów na kompie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 26 Lut 2006 22:07 Temat postu: |
|
|
a co do wycietego kata i bogatszej mieszanki to bzdura, ostatnio byłem u jakiegos mechanika włozył nysce czujnik w dupke i pokazało ze wartosci sa w normie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 26 Lut 2006 22:39 Temat postu: |
|
|
kamil_lbn napisał: | ceremony napisał: | ja tego u siebie nie robiłem, chociaż Kuba chciał się tym zająć jak byłem u niego w garażu. Mocy zabardzo ani nie poczujesz, ani nie zobaczysz na hamowni po takim zabiegu niestety ale warto spróbować. |
Bo u nas ziomalku koffany nie ma EGR SR20DE rulez... Wszystkie GA, SR(De,Di) mają EGR a nasze kochane DE nieee super sprawa |
he no to ładnie, Coobcio ma SR20De u niego jest. Nie wiedziałem o tym, że my nie mamy ale to nawet lepiej dzięki!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 26 Lut 2006 22:42 Temat postu: |
|
|
kubolx69 napisał: | ceremony napisał: | po wycięciu kata, jak jeszcze miałem seryjny układ wydechowy, faktyczni poczułem różnice, coś jakby się odepchało ale dopiero jak założyłem układ 2,5 cala z dwoma przelotowymi tłumikami z El-tecu byłem w ciężkim szoku. Według pomiarów na hamowni układ ten dał w 100NXie kolegi od którego go kupiłem 11 KM i 8 Nm!!! |
Rozumiem Ceremony, że masz kolektor 4-2-1 , ale to już są spore koszty :/ Ja narazie mam tył na przelocie, katalizator chce zmienić na przelot, tylko nie wiem jaki, może jakieś rady np. od jakiego modelu ? |
kolektor 4-2-1 seryjnie i nie ma sensu robić innego, a co do katalizatora to ja miałem wcześniej zwykłą rurę wspawaną, tylko najlepiej tej samej średnicy co reszta wydechu..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 26 Lut 2006 23:14 Temat postu: |
|
|
No coż... widzę, żę chyba rura to najlepszy pomysł Mój kat już może zacząć się obawiać ciepła palnika
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 26 Lut 2006 23:20 Temat postu: |
|
|
rura jest dobra, ja z 30min szukałem rury na złomie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Lut 2006 0:26 Temat postu: |
|
|
kubolx69 napisał: | No coż... widzę, żę chyba rura to najlepszy pomysł Mój kat już może zacząć się obawiać ciepła palnika | moj tez, ale zostawie go a wloze w niego rure zebym nie mial problemow z przegladem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rav
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa - Bielany
|
Wysłany: 27 Lut 2006 0:55 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | a co do wycietego kata i bogatszej mieszanki to bzdura, ostatnio byłem u jakiegos mechanika włozył nysce czujnik w dupke i pokazało ze wartosci sa w normie |
Nie mam kata i lambdy a i tak da się go ustawić żeby spełniał normy emisji spalin tylko, że wtedy ciężko jest tym pojechać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 27 Lut 2006 9:16 Temat postu: |
|
|
znaczy ja mowilem o tej normie ze ma wszyto cacy na PB gorzej na gazie :p
a Endriu masz wpisany w dowodzie ze masz katalizator? bo jak nie to przeciez nie beda sie tego czepiac-tak my sie wydaje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tarsar
Dołączył: 21 Lut 2006
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łużna/Gorlice/NSącz
|
Wysłany: 27 Lut 2006 10:30 Temat postu: |
|
|
A u mnie wszystko jest na swoim miejscu i żeby było smieszniej, działa! Fakt, nie mam Lpg, bo wychodze z założenia ,że jest o jeden kłopot mniej w aucie. Zresztą nie jeżdże duużo rocznie , więc nie narzekam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
EnDrIu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 908
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27 Lut 2006 12:38 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: |
a Endriu masz wpisany w dowodzie ze masz katalizator? bo jak nie to przeciez nie beda sie tego czepiac-tak my sie wydaje |
Mam w dowodzie napisane, ze auto jest na benzyne bezolowiowa, wiec to chyba dla nich znak, ze powinien byc katalizator(moze sie myle).
A co do sprawdzania mieszanki...czepiali sie do mnie, ze nie mam kata na przegladzie, wiec powiedzialem, ze przeciez moze pan sprawdzic czy spelnia warunki na komputerze, a on na to, ze jeszcze zadne auto na LPG nie widzial zeby spelnilo, wiec nie bada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marthen
junior admin
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 1529
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 27 Lut 2006 12:44 Temat postu: |
|
|
EnDrIu napisał: | a on na to, ze jeszcze zadne auto na LPG nie widzial zeby spelnilo, wiec nie bada |
Albo źle pamiętasz, albo diagnosta jest niedouczony Na LPG zawartość syfów w spalinach jest znacznie mniejsza niż na NoPB.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|