Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

WYDECH
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: 30 Maj 2007 21:06     Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

będzie pasowal ??

bo do niskiej szerokiej pupy i szerokich opon to mi ten tłumiczek podchodzi i nnego niechce Wink (chodzi o kształt)
Powrót do góry
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 31 Maj 2007 6:29     Temat postu:

Co do katalizatora, jezeli nie masz wbitego w dowod to moga Cie cmoknac w pompke wystarczy sama rura

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gruby




Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 31 Maj 2007 8:08     Temat postu:

wodny dobry masz gust ja juz taki mam i kozacko wyglada...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
red_shogun
stary wyjadacz



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 31 Maj 2007 11:51     Temat postu:

wodny napisał:
http://moto.allegro.pl/item199375438_tlumik_km_malon_sdo_opaska_smycz_gratis_.html

będzie pasowal ??

bo do niskiej szerokiej pupy i szerokich opon to mi ten tłumiczek podchodzi i nnego niechce Wink (chodzi o kształt)


Weź sobie coś z 5 letnią gwarancją np.:

1-rurka:

(90mm) [link widoczny dla zalogowanych]
(105/75mm) [link widoczny dla zalogowanych]


2-rurki:

(2x po 105/75mm): [link widoczny dla zalogowanych]
(2x po 75mm): [link widoczny dla zalogowanych]
(2x po 90mm) to wg mnie już przerost formy nad treścią: [link widoczny dla zalogowanych]


A które z tego podejdzie do gti wie ktoś? (chodzi o wymiary dł, szer., bo rurka dolotowa to pewnie 50):

1) dł. 300 szer. 150? [link widoczny dla zalogowanych]
2) dł. 400 szer. 150?
[link widoczny dla zalogowanych]
3) dł. 400 szer. 170?
[link widoczny dla zalogowanych]

??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: 31 Maj 2007 13:50     Temat postu:

red_shogun żadnych rurek, tylko owal estetycznie to wygląda Wink i pasuje do tyłu setki
Powrót do góry
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 31 Maj 2007 15:29     Temat postu:

Niestety już nie ma na allegro, ale za 350 były przepiękne tłumiki końcowe od el-teca. Można się z nimi kontaktować, na pewno je jeszcze robią. Gdybym nie kupił swojego od ręki, na pewno bym u nich zamówił.
Do tego gadałem z gościem z el-teca, mogą zrobić cuś takiego: w cenie strumiennicy sprzedawanej na allegro (75 lub 90 w kształcie kata) dać mniej więcej coś bardzo podobnego, tylko bez tych łusek w środku, czyli taki prosty tłumik przelotowy. Wypasione niestety u nich kosztują tyle, co wyżej wymienione końcowe innych firm, albo i lepiej.
Do nas rzeczywiście pasują owalne bardziej niż rury. Jak odzyskam auto to zrobię fotkę jak to u mnie wygląda.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brzozka




Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lublin

PostWysłany: 31 Maj 2007 19:44     Temat postu:

Gościu napisał:
Co do katalizatora, jezeli nie masz wbitego w dowod to moga Cie cmoknac w pompke wystarczy sama rura


a w ktorym miejscu powinno byc to wbite?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NadiR




Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: 31 Maj 2007 19:59     Temat postu:

Brzozka napisał:


a w ktorym miejscu powinno byc to wbite?



Na 1-szej stronie dowodu r. - pozycja A, d3 - u mnie jest tak: 100, 1.6, KAT.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
johny_fellow




Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnice-GCH
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Maj 2007 20:58     Temat postu:

Gościu napisał:
Co do katalizatora, jezeli nie masz wbitego w dowod to moga Cie cmoknac w pompke wystarczy sama rura

Tak, tak ale jak będzie wybite na tabliczce pod maską to leżysz na całego.
No i rura będzie dawać rezonans. Ja wstawiłem tłumik środkowy przelotowy 2" - dostępne na allegro.

Generalnie u mnie mod wydechu był częsciowy od zakładanego ale reszta jeszcze będzie.
A wygląda to tak:
Narazie zrobiłem wszystko od katalizatora w tył. Czyli: kat został usunięty i zastąpiony 2" tłumikiem przelotowym SPEEDER MICHAEL, środkowy standardowy zastąpiony został nowym środkowym od GTi firmy WALKER (też 2") a do końcowego została dorobiona rura z 2" kwasówki i założony na końcu przelotowy BLACKFLAME EXO 140PS.
Jest głośno ale znośnie. Normy hałasu nie przekracza bo z silencerem jest 85dB na 93dB dopuszczalne.
Później jeszcze kolektorek 4-2-1 i będzie gites Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 31 Maj 2007 21:02     Temat postu:

Johny moim zdaniem bez sensu dawac zamiast kata srodkowy i do tego zostawiac jeszcz seryjny srodkowy lub dawac od gti. Teraz MUODY zakupi mi jakis zwykły srodkowy 2" bo u mnie siedzi jeszcze seria, a reszta 2" koncwy tez pewnie bede zmianil bo juz mnie ten przelot troche meczy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
johny_fellow




Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnice-GCH
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 31 Maj 2007 21:10     Temat postu:

Gościu napisał:
Johny moim zdaniem bez sensu dawac zamiast kata srodkowy i do tego zostawiac jeszcz seryjny srodkowy lub dawac od gti.

Ten środkowy zamiast kata jest po to żeby nie było brzęczenia zwykłej rurki. A środkowy od Gti jest nowy i cały 2" więc myślę, że ma to jakiś sens.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 31 Maj 2007 21:52     Temat postu:

Ja nie mam kata i nie słysze zadnego brzeczenia, wydaje mi sie ze to kwestia koncowego tłumika, no i moze kolektora.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 31 Maj 2007 22:20     Temat postu:

johny_fellow napisał:
Gościu napisał:
Johny moim zdaniem bez sensu dawac zamiast kata srodkowy i do tego zostawiac jeszcz seryjny srodkowy lub dawac od gti.

Ten środkowy zamiast kata jest po to żeby nie było brzęczenia zwykłej rurki. A środkowy od Gti jest nowy i cały 2" więc myślę, że ma to jakiś sens.


Nysa lepiej idzie, jak jest cały przelot, a środkowy od GTi jest komorowy. Z drugiej strony pewnie byś miał głośniej bez niego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu




Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa-Bemowo

PostWysłany: 01 Cze 2007 6:27     Temat postu:

wolnosaki nie zabardzo lubia wydechy przelotowe, musza byc gdzies przytkane , ja go chyba nie bawem przytkam na koncu, jakims wydechem komorowym i zobaczymy co to zmieni, narazie czekam na gwizdek do blosa typu A.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianos




Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnik

PostWysłany: 01 Cze 2007 10:05     Temat postu:

Nie wiem, co lubią wolnossaki, ale mój zdecydowanie lubi pełny przelot. Zresztą wszystkie co ciekawsze projekty z NKP na wolnossakach też obowązkowo mają przelot. Chłopakom z wykresów wyszło, że GTi (SR20de) ma największe przyrosty przy przelocie 2,5'', nieważne czy turbo czy wolnossący. Z doświadczenia powiem, że przelot 2'' też robi robotę.
Trzeba też pamiętać o dolocie, to wszystko razem się uzupełnia.
Bez obrazy, że nawalam ludowe mądrości Wink ale co wiem to piszę, bo ostatnio u siebie robiłem i w miarę jestem w temacie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Tuning mechaniczny i optyczny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 13, 14, 15  Następny
Strona 2 z 15

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin