Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: 30 Maj 2007 21:06 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
będzie pasowal ??
bo do niskiej szerokiej pupy i szerokich opon to mi ten tłumiczek podchodzi i nnego niechce (chodzi o kształt)
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 31 Maj 2007 6:29 Temat postu: |
|
|
Co do katalizatora, jezeli nie masz wbitego w dowod to moga Cie cmoknac w pompke wystarczy sama rura
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gruby
Dołączył: 07 Lut 2007
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31 Maj 2007 8:08 Temat postu: |
|
|
wodny dobry masz gust ja juz taki mam i kozacko wyglada...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
red_shogun
stary wyjadacz
Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 2360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 31 Maj 2007 11:51 Temat postu: |
|
|
wodny napisał: | http://moto.allegro.pl/item199375438_tlumik_km_malon_sdo_opaska_smycz_gratis_.html
będzie pasowal ??
bo do niskiej szerokiej pupy i szerokich opon to mi ten tłumiczek podchodzi i nnego niechce (chodzi o kształt) |
Weź sobie coś z 5 letnią gwarancją np.:
1-rurka:
(90mm) [link widoczny dla zalogowanych]
(105/75mm) [link widoczny dla zalogowanych]
2-rurki:
(2x po 105/75mm): [link widoczny dla zalogowanych]
(2x po 75mm): [link widoczny dla zalogowanych]
(2x po 90mm) to wg mnie już przerost formy nad treścią: [link widoczny dla zalogowanych]
A które z tego podejdzie do gti wie ktoś? (chodzi o wymiary dł, szer., bo rurka dolotowa to pewnie 50):
1) dł. 300 szer. 150? [link widoczny dla zalogowanych]
2) dł. 400 szer. 150?
[link widoczny dla zalogowanych]
3) dł. 400 szer. 170?
[link widoczny dla zalogowanych]
??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: 31 Maj 2007 13:50 Temat postu: |
|
|
red_shogun żadnych rurek, tylko owal estetycznie to wygląda i pasuje do tyłu setki
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 31 Maj 2007 15:29 Temat postu: |
|
|
Niestety już nie ma na allegro, ale za 350 były przepiękne tłumiki końcowe od el-teca. Można się z nimi kontaktować, na pewno je jeszcze robią. Gdybym nie kupił swojego od ręki, na pewno bym u nich zamówił.
Do tego gadałem z gościem z el-teca, mogą zrobić cuś takiego: w cenie strumiennicy sprzedawanej na allegro (75 lub 90 w kształcie kata) dać mniej więcej coś bardzo podobnego, tylko bez tych łusek w środku, czyli taki prosty tłumik przelotowy. Wypasione niestety u nich kosztują tyle, co wyżej wymienione końcowe innych firm, albo i lepiej.
Do nas rzeczywiście pasują owalne bardziej niż rury. Jak odzyskam auto to zrobię fotkę jak to u mnie wygląda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Brzozka
Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 31 Maj 2007 19:44 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | Co do katalizatora, jezeli nie masz wbitego w dowod to moga Cie cmoknac w pompke wystarczy sama rura |
a w ktorym miejscu powinno byc to wbite?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
NadiR
Dołączył: 14 Wrz 2006
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: 31 Maj 2007 19:59 Temat postu: |
|
|
Brzozka napisał: |
a w ktorym miejscu powinno byc to wbite? |
Na 1-szej stronie dowodu r. - pozycja A, d3 - u mnie jest tak: 100, 1.6, KAT.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Maj 2007 20:58 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | Co do katalizatora, jezeli nie masz wbitego w dowod to moga Cie cmoknac w pompke wystarczy sama rura |
Tak, tak ale jak będzie wybite na tabliczce pod maską to leżysz na całego.
No i rura będzie dawać rezonans. Ja wstawiłem tłumik środkowy przelotowy 2" - dostępne na allegro.
Generalnie u mnie mod wydechu był częsciowy od zakładanego ale reszta jeszcze będzie.
A wygląda to tak:
Narazie zrobiłem wszystko od katalizatora w tył. Czyli: kat został usunięty i zastąpiony 2" tłumikiem przelotowym SPEEDER MICHAEL, środkowy standardowy zastąpiony został nowym środkowym od GTi firmy WALKER (też 2") a do końcowego została dorobiona rura z 2" kwasówki i założony na końcu przelotowy BLACKFLAME EXO 140PS.
Jest głośno ale znośnie. Normy hałasu nie przekracza bo z silencerem jest 85dB na 93dB dopuszczalne.
Później jeszcze kolektorek 4-2-1 i będzie gites
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 31 Maj 2007 21:02 Temat postu: |
|
|
Johny moim zdaniem bez sensu dawac zamiast kata srodkowy i do tego zostawiac jeszcz seryjny srodkowy lub dawac od gti. Teraz MUODY zakupi mi jakis zwykły srodkowy 2" bo u mnie siedzi jeszcze seria, a reszta 2" koncwy tez pewnie bede zmianil bo juz mnie ten przelot troche meczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
johny_fellow
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chojnice-GCH Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 31 Maj 2007 21:10 Temat postu: |
|
|
Gościu napisał: | Johny moim zdaniem bez sensu dawac zamiast kata srodkowy i do tego zostawiac jeszcz seryjny srodkowy lub dawac od gti. |
Ten środkowy zamiast kata jest po to żeby nie było brzęczenia zwykłej rurki. A środkowy od Gti jest nowy i cały 2" więc myślę, że ma to jakiś sens.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 31 Maj 2007 21:52 Temat postu: |
|
|
Ja nie mam kata i nie słysze zadnego brzeczenia, wydaje mi sie ze to kwestia koncowego tłumika, no i moze kolektora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 31 Maj 2007 22:20 Temat postu: |
|
|
johny_fellow napisał: | Gościu napisał: | Johny moim zdaniem bez sensu dawac zamiast kata srodkowy i do tego zostawiac jeszcz seryjny srodkowy lub dawac od gti. |
Ten środkowy zamiast kata jest po to żeby nie było brzęczenia zwykłej rurki. A środkowy od Gti jest nowy i cały 2" więc myślę, że ma to jakiś sens. |
Nysa lepiej idzie, jak jest cały przelot, a środkowy od GTi jest komorowy. Z drugiej strony pewnie byś miał głośniej bez niego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Dołączył: 11 Paź 2005
Posty: 982
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa-Bemowo
|
Wysłany: 01 Cze 2007 6:27 Temat postu: |
|
|
wolnosaki nie zabardzo lubia wydechy przelotowe, musza byc gdzies przytkane , ja go chyba nie bawem przytkam na koncu, jakims wydechem komorowym i zobaczymy co to zmieni, narazie czekam na gwizdek do blosa typu A.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos
Dołączył: 19 Kwi 2006
Posty: 309
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01 Cze 2007 10:05 Temat postu: |
|
|
Nie wiem, co lubią wolnossaki, ale mój zdecydowanie lubi pełny przelot. Zresztą wszystkie co ciekawsze projekty z NKP na wolnossakach też obowązkowo mają przelot. Chłopakom z wykresów wyszło, że GTi (SR20de) ma największe przyrosty przy przelocie 2,5'', nieważne czy turbo czy wolnossący. Z doświadczenia powiem, że przelot 2'' też robi robotę.
Trzeba też pamiętać o dolocie, to wszystko razem się uzupełnia.
Bez obrazy, że nawalam ludowe mądrości ale co wiem to piszę, bo ostatnio u siebie robiłem i w miarę jestem w temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|