Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 05 Paź 2011 18:58 Temat postu: |
|
|
Thomsonicus komin napisałem w odniesieniu do skojarzeń nigdy nie lubiłem tych końcówek takich eliptycznych, spłaszczonych, szeroki ostatni tłumik mi nie przeszkadza jesli jest okrągły, co łatwo mozna się domyslic, bo w każdym aucie miałem mugena albo apexi
wpisałem w google "komin wydech" i na 2 stronie mnie zrozumieli
ps. sprzedam swojego
wydech.jpg[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Teoś
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 965
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Chełmno/Bydgoszcz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 05 Paź 2011 20:23 Temat postu: |
|
|
nismojoe napisał: | Thomsonicus komin napisałem w odniesieniu do skojarzeń nigdy nie lubiłem tych końcówek takich eliptycznych, spłaszczonych, szeroki ostatni tłumik mi nie przeszkadza jesli jest okrągły, co łatwo mozna się domyslic, bo w każdym aucie miałem mugena albo apexi
wpisałem w google "komin wydech" i na 2 stronie mnie zrozumieli
ps. sprzedam swojego
wydech.jpg[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] |
Doskonale sie zgodze z kolega mugen albo apexi.Ten ktory pokazałes nadaje sie do............ Z własnego doswiadczenia wiem ze te owalne tłumiki i rozne podobne to shit....... Mialem zalozony taki owalny to strasznie pierdzial np przy redukcji na niskich obrotach gdzie nie powinno go wogole slychac. Wyleciał po 2 miesiacach bo odgłos tłumika był straszny.Wiec kupiłem apexi i jestem z niego bardzo zadowolony ładnie słychac i dopiero wkreca sie na wyzszych obrotach a koszt takiego tłumika jest w granicach 150zł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Mar 2012 10:59 Temat postu: |
|
|
Mam problem i za razem mam nadzieje że ktoś kto coś o tym wie podpowie mi coś
Czy jeśli oem-owy wydech od 1.6 będzie na jednej strumienicy AWg w kształcicie katalizatora i wydechem tzw.'kominem' jak końcowy przejdzie przegląd ? Albo czy 2 strumienice AWg jedna na kształt katalizatora a druga normalna nie zamulą go za bardzo ? Ostatnio na przeglądzie , koleś powiedział ze w najbliższej przyszłości jeśli samochód ni będzie miała katalizatora to nie przejdzie przeglądu , ile tym prawdy nie wiem ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 11 Mar 2012 11:01 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rz1
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 11 Mar 2012 11:04 Temat postu: |
|
|
kat nie jest wbity w dowod. Nie bedzie problemow z przegladem no chyba, ze glosnosc wydechu bedzie pozostawiala wiele do zyczenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Mar 2012 11:25 Temat postu: |
|
|
ja mam kata wbitego w dowód ale mam przelotowy w kształcie katalizatora i auto bez najmniejszego problemu przeszło przegląd. wydaje mi się żę wszystko zależy od tego co masz w dowodzie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BeNeK
stary wyjadacz
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 554
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Mar 2012 11:50 Temat postu: |
|
|
Sprawdziłem Kata nie mam wbitego w dowód Tylko jest jeszcze kwestia czy 2 strumienice go nie zamulą ? Bo teraz czuć że jest bardzo przytkany ,a mody wyniesie 0zł bo za mój katalizator dają mi 130zł Wiec gra jest warta świeczki Mi nie przeszkadzało by to że był by na jednej strumienicy (chodzi o emitowany hałas) Tylko czy policja przychyli się do mojego zdania
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BeNeK dnia 11 Mar 2012 11:52 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Mar 2012 12:19 Temat postu: |
|
|
tez niemam kata wbitego w dowod,ani niemam go w aucie.na poprzednim przegladzie diagnosta pofatygowal sie i w jakims katalogu poszukal ze ten model powinien miec katalizator.w zwiazku z tym oswiadczyl ze za rok bez kata nie przejdzie.wszystko przez to ze na analizatorze spalin troche norma byla przekroczona zmienilem stacje diagnostyczna i ostatni przeglad bez problemowo-nawet spalin nie sprawdzal.wiec zalezy na kogo trafisz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lewy955
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Mar 2013 21:54 Temat postu: Re |
|
|
Mam wydeszek Ultera ( [link widoczny dla zalogowanych] )
I mały kłopocik z nim, a mianowicie jest deczko za głośny. Bariera 2,300-3,500 obrotów poprostu masakra powyżej-poniżej cisza jak lecę do 6tyś słychać tylko silnik, a tłumika nic. Macie jakiś sposób, rozwiązanie lub coś innego by to trochę wyciszyć bo po mieście nie ma jazdy, a na trasie to już koniec.
A wydeszek ma się tak Kolektor--->Nowy zamiast kata tłumik środkowy (?komorowy?)---> jakiś środkowy oryginalny -----> no i nieszczęsny Ulter
Pozdrówki
Lewy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Mar 2013 22:08 Temat postu: |
|
|
zależy co to za środkowy tam wsadziłeś? jak jakiś rozprężający i nadal łeb urywa to jedne co możesz zobić z wyciszeniem wydechu to wymiania końcowego na coś normalnego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lewy955
Dołączył: 19 Lut 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 28 Mar 2013 13:50 Temat postu: |
|
|
W środku jest tłumik komorowy zamiast kata, tłumikowiec powiedział że będzie ciszej, bo przedtem była tylko sama pusta blacha po katalizatorze, a znikł tylko rezonansz tej puszki a ciszej nie jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nismojoe
stary wyjadacz
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 1547
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 28 Mar 2013 23:04 Temat postu: |
|
|
Ulter? ale wtopiłeś chłopie raz, że drogi, dwa, że nie daje nic chyba że wygląd 3 miałem okazję jechać primerą z ulterem - masasakra tylko buczenie w ogóle to nie brzmi.
Ściągnąłem ostatnio jeden przelotowo-komorowy tlumiczek jednemu chłopaszkowi z USA jak założy to am filmik wysłać, to wstawie i sobie zobaczysz jak to brzmi.
Jeśli seryjny masz oryginał to faktycznie tylko końcowy może coś wyciszyć, mozesz tez nawiercic i pokombinować z jakimś silencerem ale obstawiam, że wyjdzie ejscze gorzej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
konr4d
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Lis 2013 13:24 Temat postu: |
|
|
Panowie, co zrobić z wydechem żeby zwiększyć moc w GA16DE ?
Mam już kolektor 4-2-1 , jak to dalej najlepiej poprowadzić ?
MA być najciszej jak się da i żeby nie rzucało się w oczy ale żeby przyrost był wart wydanej kasy.
Także co polecacie , w co warto zainwestować ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konr4d dnia 03 Lis 2013 13:58 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lis 2013 20:41 Temat postu: |
|
|
podłączam się pod pytanie bo nurtuje mnie ten sam problem w GA16. zaczynamy od 4-2-1, no ale co dalej? jaka średnica rur, jakie parametry tłumika środkowego itp żeby uzyskać możliwie najwięcej przyrostu mocy z wydechu, a zarazem zachować trochę przyzwoitości i nie drzeć japy na całe miasto (no przynajmniej do 3tys, bo wyżej to niech się dzieje co chce )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moryc7 dnia 08 Lis 2013 20:42 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
majchrzok
stary wyjadacz
Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 2077
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wągrowiec Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 08 Lis 2013 20:52 Temat postu: |
|
|
4-2-1 potem rury 2 cale. kupując gotowy kolektor wydechowy 4-2-1 wyjście z niego jest na standardową średnice jaka jest w 1.6 czyli bodajże 1,75 cala także to warto odrazu przerobić też pod 2 cale.
aby było względnie cicho musisz mieć jakiś tłumik środkowy- inaczej cokolwiek założysz jako końcowy i tak będzie mega głośno.
Moją setke słyszałeś- nie drze japy, nie jest głośny i nie jest cichy, jest w sam raz.
ja mam środkowy przelotowy i końcowy komorowo-przelotowy robiony na zamówienie.
pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 09 Lis 2013 8:28 Temat postu: |
|
|
hmmm dzięki za info!! czyli w wydechu masz tylko 2 tłumiki? żadnego kata / strumienicy itp?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|