Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
paxon
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kłodzko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 18:50 Temat postu: kloczki hamulcowe, centralny zamek, pliot, nawiew |
|
|
Witam
Jestem nowym userem jak i świeżym właścicielem setki
mam takie problem
piszczy mi w kole przy skręcie jak i przy hamowaniu, hamulec jest twardy bardzo to od kolcków, podczas piszczenia jak nacisne hamulec przestaje piszczeć,
2 problem
centralny zamek
niby działa
ale jak zamykam to zamek od pasażera zamyka się, silniczek zaczyna pierdzieć i odbija z powrotem, pilot nie działa w ogolę
3 problem nawiew
nie działa w ogóle na żadnym biegu, sprawdzałem tylko bezpieczniki z przodu pod kierownicą, czy są jeszcze jakieś odpowiadające pod maską?
aha mam roczek 95 jeżęli to jakaś różnica
aha btw mam na wtrysku to jestem GA16DS / GA16DE ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez paxon dnia 15 Wrz 2009 19:12 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 19:44 Temat postu: |
|
|
witamy na forum myślę że hardkoru nie będzie z ogarnięciem tego
1. proponuję przesmarować tłoczki hamulcowe, bo może kiepsko odbijają bo są zapieczone
2. nie wiem jak jest w fabrycznym centralnym, ale prawdopodobnie masz coś niedopasowane w popychaczu zamykającym drzwi, pewnie trzeba by ściągnąć boczek na drzwiach i spojrzeć czy wymaga to regulacji. Jeśli jest fabryczny to niech kto inny się wypowie
3. padnięty nawiew to praktycznie standard (tak jak tylna wycieraczka), naprawę można wykonać samemu w kilkadziesiąt minut. Potrzebna będzie lutownica. Napierw musisz wyciągnąć niewielką płytkę (do której dochodzi kabel z prądem) znajdującą się z tyłu schowka - trzeba się trochę nagimnastykować bądź położyć na podłodze i szukać. wygląda to tak:
miejsca zaznaczone trzeba poprawić przelutowując je bądź naprawiając przepływ prądu w inny sposób (może klej przewodzący prąd). i tyle.
Jak wtrysk to GA16DE, ma kwadratowy filtr powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 15 Wrz 2009 19:45 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
paxon
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kłodzko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 19:51 Temat postu: |
|
|
super dzięki za odpowiedź, mam nadzieje, że z tym nawiewem to tylko to ;] zobaczymy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grzybu
Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Olsztyn Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Wrz 2009 21:47 Temat postu: |
|
|
Odnośnie pytania nr 2 to masz pewnie połamany plastik w obwódce klamki wewnętrznej. U mnie to było powodem tego, że ryglowanie samo się otwierało. Po wymianie klamki wszystko działa bardzo sprawnie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
paxon
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kłodzko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Wrz 2009 19:44 Temat postu: |
|
|
niestety przylutowanie nic nie dało, w tej kostce powinien być prąd? do której podłącza się ta płytkę? jutro przylutujemy jeszcze raz bo żeśmy może tej cyny za mało wpakowali , a jak nie to co to moze byc ? na pewno nie bezpieczniki, bo wszystko sprawdziliśmy
btw jak to sie nazywa 13 stron na allegro przeszukalem i nie znalazlem tej plytki ;p
aha klocki sie chyba usatwily przestaly piszczec ale mysle ze jest problem ze szczekami, reczny skacze na dziurach i zapala sie lampka ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez paxon dnia 19 Wrz 2009 20:01 , w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Wrz 2009 20:08 Temat postu: |
|
|
dolej płynu hamulcowego. Na płytce powinien być prąd jak włączysz wiatrak. Nawet z zepsutą płytką oporową powinien 4 bieg działać, jeśli nie to coś jest całkiem nie teges.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
paxon
Dołączył: 15 Wrz 2009
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kłodzko Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Wrz 2009 20:10 Temat postu: |
|
|
aha czyli dupcia zostaje mi elektryk pewnie silnik dmuchawy padnięty
a moze nie sprawdzialem wszytskich bezpieczników, wiesz gdzie on może jest ? i gdzie moge znalezc ebooka jakiegoś serwis setki albo coś w tym stylu ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez paxon dnia 19 Wrz 2009 20:12 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
obserVator
stary wyjadacz
Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 677
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawiercie <@> Śląsk Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Wrz 2009 22:33 Temat postu: |
|
|
paxon napisał: | ... i gdzie moge znalezc ebooka jakiegoś serwis setki albo coś w tym stylu ? |
Na forum, wystarczy użyć funkcji "szukaj".
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|