Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konr4d
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Paź 2012 14:32 Temat postu: Nerwowe reakcje na ruchy kierownicą. |
|
|
Koledzy czy wasze 100-tki też tak maja.
Mianowicie, czy nie wydaje sie wam że każdy ruch kierownicy jest od razu przekazywany na koła ? Tzn. Ja mam uczucie jakby caly uklad zachowywal sie troche nerwowo.
Moze ten samochod tak ma po prostu ?
A może to wina słabych opon ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 24 Paź 2012 15:44 Temat postu: |
|
|
jasne ze od razu,przeciez setka to nie lanos.
tak dziala precyzyjny uklad kierowniczy 100nxa:) przyzwyczaj sie i ciesz bo to zaleta tego auta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
foo
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 24 Paź 2012 21:16 Temat postu: Re: Nerwowe reakcje na ruchy kierownicą. |
|
|
konr4d napisał: | Koledzy czy wasze 100-tki też tak maja.
Mianowicie, czy nie wydaje sie wam że każdy ruch kierownicy jest od razu przekazywany na koła ? Tzn. Ja mam uczucie jakby caly uklad zachowywal sie troche nerwowo.
Moze ten samochod tak ma po prostu ?
A może to wina słabych opon ? |
A był pan sprawdzić geometrię? Wygląda na to, że masz coś rozjechane, może kielichy wpadły, coś wyklepane w zawiasie, a o ciśnieniu w oponach nie wspomnę
Miałem tak w almejro po wymianie wahaczy, a przed ustawieniem kątów. Wóz zachowywał się jak by był na prochach przy skręcaniu lub "złapaniu" koleiny, po mimo tego, że nie ściągało na którąkolwiek ze stron jadąc na wprost...
Sprawny układ kierowniczy w setkach jest raczej przewidywalny, wygodny, w gti deczko twardszy na plus. Owszem, brakuje promienia skrętu, ale jak dla mnie w sam raz.
Pozdr,
foo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Camel
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 184
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Gdynia Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 25 Paź 2012 16:15 Temat postu: |
|
|
zgadzam się z foo, jak ściągałem u siebie wahacze itp to też geometria poszła się p.. przejść warto sprawdzić,w Norauto w Gdańsku kosztuje to "aż" 10zł,więc żaden wydatek - samo sprawdzenie oczywiście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 25 Paź 2012 20:05 Temat postu: |
|
|
U mnie po założeniu felg z mniejszym ET poprawiła sie reakcja na ruchy kierownica. Dodam że jak miałem różne kąty pochylenia kół to auto w jedną strone skręcalo lepiej w drugą gorzej-bylo to wyraznie odczuwalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|