Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BartR1
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rawicz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Cze 2010 19:49 Temat postu: Obnizenie setki |
|
|
Witam... Chce obnizyc moja setke. Mianowicie najlepiej sam przod bo stoi zbyt wysoko. Szukam sprezyn obnizajacych i nic nie moge znalesc. Skracanie seryjnych to podobno zły pomysł. Moze podacie mi jakies inne pomysly lub jakie sprezyny mi opuszcza autko na przodzie o jakies 3,4cm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 15 Cze 2010 22:56 Temat postu: |
|
|
A może lepiej na początek wybadaj czemu tył jest niżej niż przód? Może amory się "skończyły" i tyłek opadł? Sam tak mam.
Jeśli chodzi o krótsze sprężyny to jest w czym wybierać, sam kiedyś szukałem z większą glebą ale zrezygnowałem.
O Jamex'ach słyszałem kilka dobrych opinii, ale praktycznie u każdego było "miało być -30, wyszło -50" więc trochę to loteria; "made in germany" są dużo porządniejsze od "made in china" - trzeba patrzeć co się bierze. Ale wychodziło że komplet obniża zawsze równo. Był jeden przypadek jak w Maździe 323 Jamex pękł w czasie jazdy.
Eibachy u kolegi są strasznie twarde, ponoć tak je robią niezależnie od modelu. Firma pro
Weitec też mam kilku znajomych co jeździ i nie narzeka, równo obniżają i lipy z nimi nie ma, ale nie wiem czy występują do 100NX.
Sam mam bodajże Eibachy, -35/-35. Problemów brak, nie skrzypią, nie pękają ani nic złego się z nimi nie dzieje. W komplecie są założone normalne amory (przód "Nissan" 59% sprawności, tył jakieś OEMy które mają 30% - jeden wylał i tył opadł trochę). Przy -35 mozna normalnie jeździć, trzeba tylko pamiętać o krawężnikach i przełomach.
Jeśli chodzi o komfort to nie będę się wypowiadał, bo przy twardszych springach i kółkach 205/40 takowy nie występuje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Thomsonicus dnia 15 Cze 2010 22:57 , w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gem
Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: Wroclove Płeć: SR20DE
|
Wysłany: 15 Cze 2010 23:32 Temat postu: |
|
|
jeżeli szukasz sprężyn tak samo skutecznie jak informacji na nich temat, które były tu już dawno poruszane, to nic dziwnego, ze nie mozesz znaleźć... skoro idziesz na łatwiznę i zakładasz nowy temat, to kup sobie nowe sprężyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gaweł
Dołączył: 10 Lip 2009
Posty: 165
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław / Zielona Góra Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 16 Cze 2010 8:23 Temat postu: |
|
|
Przejrzyj sobie historię moich postów, podawałem nawet numer sprężyn Lesjofors.
edit: offtopowe posty o banie zostały przeniesione do OFFTOPIC/SPAM SPAM. Thomsonicus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Juzek198720
Dołączył: 12 Paź 2007
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 19 Cze 2010 14:50 Temat postu: |
|
|
Mam namiary na gościa co handluje częściami w dobrym stanie,możliwe że ma albo będzie miał coś jeszcze "sportowego" sam od niego brałem najpierw amorki z twardszymi i grubszymi sprężynami na tył a teraz wziąłem amorki i sprężyny weiteca za całkiem niezłą kasę,tzn.niedrogo na przód,nawiązyjąc do sprężyn gośc miał je po 70zł sztukę(weitec) może jeszcze ma coś można się zapytać podaję email do niego:
[link widoczny dla zalogowanych]
ma trochę części do setek i to w całkiem dobrym stanie,można się pytać gość jest spoko,pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Juzek198720 dnia 19 Cze 2010 14:52 , w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BartR1
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rawicz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Sie 2010 17:55 Temat postu: |
|
|
Moze ktos jest obeznany w temacie albo sam tego probował obciąć oryginalne springi np o 1,2 zwoje zależy o ile chce sie obniżyć. Wiem ze mogą wtedy dobijać ale można wsadzić jakieś gumy miedzy zwoje. Probował ktoś coś takiego robić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necro
Gość
|
Wysłany: 03 Sie 2010 18:45 Temat postu: |
|
|
Następny samobójca..
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Sie 2010 19:09 Temat postu: |
|
|
co masz na myśli?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
michalek
Dołączył: 09 Mar 2008
Posty: 170
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: kraków
|
Wysłany: 03 Sie 2010 20:42 Temat postu: |
|
|
obcięcie sprężyn o zwój czy tam dwa spowoduje że pozbawisz sprężyne tego sklepienia/ uformowania którym siada równo w kielichu amortyzatora czy poduchy, oczywiście obniży się i będzie ładnie wyglądać, ale przy każdym podnoszeniu auta i opuszczaniu go będziesz musiał pilnować żeby spręzyna nie wyskoczyła z mcpersona ;]
sam tak miałem u siebie wszystkie cztery ścięte, przejechane troche km na tym i nic złego się nie dzieje, jednak dla wlasnego spokoju zmieniłem pózniej na normalne.
Jest to dosyć rzemieśliniczy sposób tuningu i z poprawą właściwości trakcyjnych niema nic wspólnego i generalnie polecam uskładanie kasy na dedykowane krótkie springi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Thomsonicus
administrator
Dołączył: 26 Lip 2007
Posty: 2096
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 03 Sie 2010 21:19 Temat postu: |
|
|
Nawet rzekłbym że takie cięcie, gięcie, spawanie, spinanie czy wsadzanie poduszek pomiędzy zwoje to samo proszenie się o wizytę w szpitalu. Pozbawisz auto stabilności jak potniesz to cholerstwo nie tak jak trzeba, albo strzeli spinka czy wypadnie poducha.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Necro
Gość
|
Wysłany: 03 Sie 2010 21:57 Temat postu: |
|
|
Jakieś trzy lata temu, mój znajomy obcinał sprężynki i mnie też do tego namawiał. Skończyło się na tym, że ja się nie zgodziłem, a jemu po tygodniu jazdy pękła sprężyna na zakręcie, po dachowaniu zatrzymał się na drzewie.
Generalnie NIE POLECAM. Ludzie miejcie chociaż odrobinę wyobraźni. Nie bez powodu dane elementy zawieszenia, muszą spełniać pewne normy..
Szerokości
|
|
Powrót do góry |
|
|
BartR1
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 64
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rawicz Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 04 Sie 2010 20:32 Temat postu: |
|
|
No spokojnie Panowie dlatego pytam Was o tego typu rozwiązanie bo słyszałem o tym lecz nie chciałem zaraz do tego przystąpić i obcinać teraz wiem ze lepiej wydać te kilka stówek na oryginalna glebę itp dzięki Za Pomocne informacje hehe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
blackhonda6
Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 451
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: poznań Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 27 Mar 2011 17:18 Temat postu: |
|
|
chcialbym obnizyc zawieszenie,moze ktos doradzic ktore sprezyny bede lepsze?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
piszą ze przy obnizeniu -35 mozna stosowac seryjne amortyzatory,ktore rowniez chcialbym wymienic (tylko przod) na SACHS,co o nich sadzicie?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dj_croll
Dołączył: 01 Sty 2011
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Krakowa Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 01 Kwi 2011 10:05 Temat postu: |
|
|
Zakupiłem ostatnio sprężynki : [link widoczny dla zalogowanych] trochę w ciemno ale ewidentnie widać że obniżające. Dziś doszły i są to H&R, z przesyłką wyszły mnie 125zł co myślicie o cenie? Ile mogą obniżać ?? Był jeden model tych sprężyn H&R a może kolor oznacza model, z góry dzięki za odpowiedź Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moryc7
stary wyjadacz
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 816
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zakopane Płeć: GA16DS / GA16DE
|
Wysłany: 11 Cze 2011 21:44 Temat postu: |
|
|
czy sprężyny od sunny'ego pasują do sety? jeśli tak to od której generacji i wersji silnikowej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|