Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna Forum użytkowników Nissana 100NX
100NX squad
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Problem z ABS po wymianie przegubu.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Chester1980




Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 24 Lip 2009 21:58     Temat postu:

Dobrze wiedzieć bo cena czujnika wyrywa z butów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarodziej75




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stanisławów Pierwszy/Nieporęt
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 05 Lis 2009 16:24     Temat postu:

Witam na tej stronie... Też mam podobny problem.. oddałem auto do mechanika na wymiane silnika.. przy okazji kupiłem przeguby bo na zakrętach trzeszczały jak by cos pękało.. Silnik wymieniony, natomiast przeguby nie.. no bo okazało się że nie pasują choć do 2.0 GTi zamówione z ABS rzecz jasna... więc mechanik z powrotem założył stare.. Nyskę odebrałem i teraz świeci mi się kontrolka ANTILOCK...
Coś zostało uszkodzone..? Przecież przy uszkodzeniu przegubu nie powinno się świecic... bo by się swieciło już wczesniej... Sam wymieniałem klocki wielokrotnie i tez wszystko było w normie bez świecenia tej kontrolki..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chester1980




Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 07 Lis 2009 23:26     Temat postu:

u mnie strzelił czujnik ABS i jeżdźę bez ABSu bo nowy kosztuje fortunę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarodziej75




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stanisławów Pierwszy/Nieporęt
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 08 Lis 2009 13:58     Temat postu:

No ale też ten antilock się świeci u ciebie...?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chester1980




Dołączył: 14 Lip 2009
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bielsko-Biała
Płeć: GA16DS / GA16DE

PostWysłany: 10 Lis 2009 20:53     Temat postu:

no oczywiscie ale juz nie zwracam na niego uwagi i przestał mnie drażnić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarodziej75




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stanisławów Pierwszy/Nieporęt
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 10 Lis 2009 21:37     Temat postu:

No mnie drażni...to światełko...z nazwą ANTILOCK... po za tym..po to jest ABS by go używać... a nie po to by był a nie działał...
Więc świeci się kontrolka Antilock i nie działa ABS...
Do tego po włożeniu kluczyka i przekręceniu na pierszą pozycję.. zapalaja sie wszystkie podstawowe diody... prócz zegara.. cyfry z godziną widać ale nie swieci się.. dopiero po zapaleniu świateł zegar się rozświetla.. znaczy, że cos nie tak jest...
W drugiej 100-tce wszystko działa prawidłowo.. prócz kontroli antilock.. no ale to wersjabez ABS'u Chciał bym wiedzieć jaki to problem z tą kontrolką... i jakie są koszta poniewaz auto miało sprawny ABS jak oddawałem do mechanika.. więc on musi to naprawić... i mnie to nie interesuje.. Czyż nie prawda.. jak się popsuło to niech zrobi na swój koszt..
Mam rację..?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 10 Lis 2009 22:13     Temat postu:

Czarodziej75 napisał:
No mnie drażni...to światełko...z nazwą ANTILOCK... po za tym..po to jest ABS by go używać... a nie po to by był a nie działał...
Więc świeci się kontrolka Antilock i nie działa ABS...
Do tego po włożeniu kluczyka i przekręceniu na pierszą pozycję.. zapalaja sie wszystkie podstawowe diody... prócz zegara.. cyfry z godziną widać ale nie swieci się.. dopiero po zapaleniu świateł zegar się rozświetla.. znaczy, że cos nie tak jest...
W drugiej 100-tce wszystko działa prawidłowo.. prócz kontroli antilock.. no ale to wersjabez ABS'u Chciał bym wiedzieć jaki to problem z tą kontrolką... i jakie są koszta poniewaz auto miało sprawny ABS jak oddawałem do mechanika.. więc on musi to naprawić... i mnie to nie interesuje.. Czyż nie prawda.. jak się popsuło to niech zrobi na swój koszt..
Mam rację..?

Może nowy przegub nie miał wieńca Laughing

Zresztą ja nie wiem czym się pan martwisz, abs w nx to flagowa porażka nissana. Jak nie nauczysz się z tym jeździć, to kuku sobie niechybnie zrobisz, nie mówiąc już o ostrzejszym klepaniu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarodziej75




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stanisławów Pierwszy/Nieporęt
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lis 2009 11:07     Temat postu:

100 NX bes ABS jeździłem 10 lat... rok temu kupiłem z ABS'em i nie narzekałem.. Nie słyszałem by ABS był porażką 100 NX... raczej zbyt drogi dodatek...
U mnie dobrze działał... mechanik zjeb... to niech naprawia...
No sorry ale jak by do tego podchodził każdy mechanik jak ty.. to ja dziękuję za takich mechaników...
Ja potrzebuję mieć sprawną Nyskę w 102%...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarodziej75 dnia 11 Lis 2009 11:11 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
foster




Dołączył: 03 Sty 2006
Posty: 796
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lis 2009 12:19     Temat postu:

Czarodziej75 napisał:
100 NX bes ABS jeździłem 10 lat... rok temu kupiłem z ABS'em i nie narzekałem.. Nie słyszałem by ABS był porażką 100 NX... raczej zbyt drogi dodatek...
U mnie dobrze działał... mechanik zjeb... to niech naprawia...
No sorry ale jak by do tego podchodził każdy mechanik jak ty.. to ja dziękuję za takich mechaników...
Ja potrzebuję mieć sprawną Nyskę w 102%...

Embarassed sorki wobec tego, przekonałeś mnie... Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gem




Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Wroclove
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lis 2009 12:23     Temat postu:

ja też żałuje teraz, że miałem odłączony...kurde..ale wtopa.taki ABS...;(

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rz




Dołączył: 14 Gru 2006
Posty: 1321
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lis 2009 13:13     Temat postu:

Sprawne auto to jedno ale jesli cos w aucie przeszkadza zamiast pomagac to druga sprawa. Nie wiem czy wiesz Czarodziej ale ABS w niektorych sytuacjach po prostu glupieje i zabiera ci kilka cennych metrow. Zdanie gem-a i foster-a to nie sa odosobnione przypadki - mnostwo osob ci powie, ze ABS, tym bardziej starej daty, wiecej przeszkadza niz pomaga

Tak czy siak ciesze sie, ze u ciebie wszystko dziala na 102%

pzdr
rz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarodziej75




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stanisławów Pierwszy/Nieporęt
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lis 2009 15:44     Temat postu: ABS

Hmm.. Pisałem, że u mnie musi działać wszystko na 102%... ale teraz nie działa bo mechanik zrypał ABS...
Nie interesuje mnie co kto pisze o ABS'sie czy o innym systemie.. Bo temu odpowiada a drugiemu nie.. Po za tym według TOPGEAR polonez to wielki szajz aż przyczepy rozwalali nim... a większość ludzi było zadowolonych...
Tak jak z Golfem GTI... piszą, mówią i reklamują ze rewelacja... Srutututu pęczek drutu... Golf GTi mark I jest znacznie lepszy od Golfa GTi mark V...
Zuzycie wachy większe jest... przyspieszenie słabsze jedynie patatai więcej.... i gdzie ta nowoczesnosc jest...
Albo Nissan 300 ZX niby juz nie produkowany... ale lepszy był niż obecna 350... mimo wiekszej ilości koni.. mniejszej masie... a dostawał po tyłku od w/w modelu... i mozna mnozyc takie przykłady.. i polemizowac... bo to tyczy sie tez i systemów bezpieczeństwa... i innych rzeczy...
Po prostu są tacy i tacy... a ja Wolę swoją 100'ę
A wiadomo, że pierwsza generacja ABS'u znacznie różni się od kolejnej... i każdy wie, ze pierwszy ABS to tylko tak zwane pulsacyjne hamowanie... tyle tylko, że robi to nie człowiek a komputer za to odpowiadający...
Na zakrętach i różnego rodzaju nawierzchni tez się sprawdzał...
A ABS jaki jest... był w 100NX to nie pierwsza generacja.. i od tego trzeba zacząć... tylko kolejna... wiec jakies doswiadczenie juz Nissan zdobył...
Przejechałem swoimi nyskami pół Europy i miałem do czynienia z różnego rodzaju nawierzchnią... w każdej porze roku... dla tego sami rozumiecie, że musszę mieć Nyskę sprawną... bez awaryjną... Ale tez miałem możliwość wyciągnięcia wniosków jeżdząc 100NX bez ABS'u i dobrze mi się jeździło i uważałem, że ABS mi jest nie potrzebny... bo dawałem sobie radę... Ale jak się przesiadłem na 100 NX z ABS który działał bez zarzutu, spełniając swoją funkcję... to uwazam ze jest różnica w jeździe... Z zasady Nyski te nie są ciężkie i szybko hamują... ale jak trafi sie lud, woda lub błoto pod któryms kołem to wtedy przydaje się ABS...
Na szczescie 100 NX jest takim autem, ze z ABS czy bez ABS to i tak dla mnie będzie tym idealnym autem...
100 NX zamienił bym jedynie na 300 ZX
W ogóle uwazam, ze Nissan robi samochody a reszta to ciężarówki...
Pozdrawiam wszystkich...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarodziej75 dnia 11 Lis 2009 15:54 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Luki




Dołączył: 17 Maj 2006
Posty: 336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Oppland (N)

PostWysłany: 11 Lis 2009 18:22     Temat postu: Re: ABS

Czarodziej75 napisał:

Tak jak z Golfem GTI... piszą, mówią i reklamują ze rewelacja... Srutututu pęczek drutu... Golf GTi mark I jest znacznie lepszy od Golfa GTi mark V...
Zuzycie wachy większe jest... przyspieszenie słabsze jedynie patatai więcej.... i gdzie ta nowoczesnosc jest...
Albo Nissan 300 ZX niby juz nie produkowany... ale lepszy był niż obecna 350... mimo wiekszej ilości koni.. mniejszej masie... a dostawał po tyłku od w/w modelu... i mozna mnozyc takie przykłady..

Nie wiem co pijesz/bierzesz, ale dla własnego dobra odstaw to.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Czarodziej75




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stanisławów Pierwszy/Nieporęt
Płeć: SR20DE

PostWysłany: 11 Lis 2009 18:38     Temat postu:

Puk puk w główkę i radzę lekarza zmienić... Albo osobiście przetestować te auta za nim poślesz aluzję...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czarodziej75 dnia 11 Lis 2009 18:39 , w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum użytkowników Nissana 100NX Strona Główna -> Techniczne / Zawieszenie, koła i hamulce Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin